تمدید وام کرونا برای شاعلین بیمه نشده تا پایان شهریور

زمان ثبت نام دریافت وام کرونا برای واحد‌های کسب و کار رسمی تا پانزدهم و کسب و کار‌ها و شاغلین بیمه نشده تا پایان شهریور سال جاری تمدید شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ،  نبی زاده مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی با بیان این که پیرو تصمیمات کارگروه بررسی و مقابله با پیامد‌های اقتصادی ناشی از ویروس کرونا، مهلت ثبت نام متقاضیان تمدید شد، گفت: تاکنون ۲۸۶ پرونده جهت دریافت این تسهیلات ثبت شده است.

او با بیان اینکه از این تعداد ۸۹ نفر خویش فرما، ۵۴ نفر رسمی و ۱۴۳ نفر فاقد بیمه بوده اند، افزود: تعداد اشتغال به نفر‌های ثبت شده نیز ۴۰۳ مورد است.


بیشتر بخوانید


نبی زاده با اشاره به این که طبق آخرین آمار، ۲ میلیارد و ۸۰۷ میلیون تومان تسهیلات ویژه کسب و کار‌ها و صنوف فرهنگی، هنری، رسانه‌ای و قرآنی آسیب دیده از ویروس کرونا پرداخت شده است، گفت: مجموعه تسهیلات درخواستی این پرونده ها، ۴ میلیارد و ۸۶۰ میلیون تومان است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان افزود: تسهیل دریافت وام کرونا، الزام متقاضیان واجد شرایط به تکمیل مدارک مورد نیاز بانک‌های عامل در بازه زمانی دو هفته ای، حذف شده و همچنین علاوه بر متقاضیان، ضامنین دارای چک برگشتی نیز مستثنی خواهند بود.

انتهای پیام / ط ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار