مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل:

مشاوره تربیتی با مشارکت بانوان فرهیخته استان عملیاتی می‌شود

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل گفت: مشاوره تربیتی با مشارکت بانوان فرهیخته استان عملیاتی می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، فریبا محمدلو، مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل در نشست با بانوان فرهیخته استان گفت: در حال حاضر دغدغه خانواده ها و مسوولان تربیت مناسب کودکان و کاهش بروز آسیب های اجتماعی است.

او مشارکت بانوان فرهیخته و فعال در حوزه های مختلف در اجتماعی و فرهنگی را گامی مهم در نهادینه کردن شیوه های مناسب تربیتی برای نسل نوجوان و جوان دانست.

محمدلو با اشاره به اقدامات انجام گرفته در راستای حفظ بنیان خانواده و توانمندسازی بانوان گفت: در خصوص اشتغال بانوان سرپرست خانوار و یا بدسرپرست هماهنگی با واحدهای تولیدی برای جذب بانوان دارای مهارت انجام گرفته است.

امام جمعه بیله سوار نیز در این نشست گفت: باید تلاش های خود را در رابطه با کاهش آسیب های اجتماعی دوچندان کرده و از ظرفیت های مختلف بهره گیری کنیم.

حجت الاسلام جابر عزیزی افزود: با اینکه اقدامات تربیتی انجام گرفته در مراکز فرهنگ و علمی زیاد است ، ولی به دلیل تخصصی نبودن اجرای شیوه های تربیتی پاسخگو نیست.

او بیان کرد: باید برای مشارکت دادن والدین در کسب آموزش ها به صورت تخصصی و انتقال آن به کودکان برنامه ریزی های لازم صورت گیرد.

امام جمعه بیله سوار والد گری و آموزش والدین را از اولویت های نهادینه کردن شیوه های صحیح تربیتی دانست و افزود: برخی والدین خود از شیوه های علمی تربیتی آگاهی ندارند و این موضوع موجب برعکس شدن نتیجه تلاش های تربیتی او  بر  روی فرزندان می شود.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.