۲۶۰۰ بسته معیشتی میان نیازمندان قم توزیع می شود

هم‌زمان با ماه محرم، ۲۶۰۰ بسته معیشتی با همکاری اداره کل اوقاف و ستاد اجرایی فرمان امام (ره)استان قم میان نیازمندان توزیع می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، حجت الاسلام اسکندری،مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان قم گفت: با توجه به ظرفیت‌های داخلی اوقاف و همچنین نذورات عام خیران، با همکاری اداره کل اوقاف و ستاد اجرایی فرمان امام (ره) تعداد ۲۶۰۰ بسته معیشتی میان نیازمندان قم توزیع می‌شود.

او افزود:این بسته‌های معیشتی شامل برنج و روغن در مجموع به ارزش ۹ میلیارد ریال برای توزیع در بین نیازمندان در دهه نخست ماه محرم تدارک دیده شده است.


حجت الاسلام اسکندری با اشاره به ضرورت تدوام کمک‌های نقدی و غیر نقدی به نیازمندان گفت: طرح تهیه بسته‌های معیشتی برای توزیع در بین اقشار آسیب پذیر در دهه آخر ماه‌های محرم و صفر ادامه خواهد داشت.

تهیه ۶ تن مرغ برای توزیع 


عندلیب، مدیر ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) در استان قم هم با اشاره به تهیه حدود ۶ تن مرغ برای توزیع  میان نیازمندان گفت: این ستاد در استان تاکنون بسته‌های متنوع پروتئینی را تهیه و توزیع کرده است.


او همچنین از اجرای طرح مشق احسان با هدف تامین اقلام مورد نیاز، دانش آموزان نیازمند همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید خبر داد و افزود: در این طرح ۷ هزار بسته لوازم و التحریر و نوشت افزار ایرانی هر بسته به ارزش ۱۵۰ هزار تومان تهیه و با کمک گروه‌های جهادی در مناطق محروم توزیع می‌شود.


بیشتر بخوانید 


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.