اعطای تسهیلات برای توسعه طرح های کشاورزی در دزفول

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: برای اجرای ۱۲ طرح کشاورزی دزفول شامل ۱۰ گلخانه تولید نشا، سبزی و صیفی و ۲ واحد تولید خوراک آبزیان است ۱۴۵ میلیارد ریال تسهیلات واگذار شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، خدا رحم امیری‌زاده رئیس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: برای اجرای ۱۲ طرح کشاورزی دزفول شامل ۱۰ گلخانه تولید نشا، سبزی و صیفی و ۲ واحد تولید خوراک آبزیان است ۱۴۵ میلیارد ریال تسهیلات واگذار شده و به همین میزان نیز سرمایه گذاری شده است.

او افزود: یکی از این واحد‌ها تولیدکننده خوراک آبزیان با ظرفیت تولید ۳۰ هزار تن در سال است که با سرمایه گذاری افزون بر ۵۵ میلیارد ریال راه اندازی شده و زمینه ایجاد ۶۰ فرصت شغلی مستقیم و ۳۰۰ فرصت شغلی غیرمستقیم در شهرستان دزفول را فراهم کرده است.

امیری زاده بیان داشت: برای احداث این واحد تولیدی ۲۳ میلیارد ریال نیز تسهیلات بانکی با مشارکت بانک کشاورزی و صندوق توسعه ملی به سرمایه‌گذار پرداخت شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: یک واحد تولید انواع خوراک آبزیان گرمابی سردابی، خاویاری، میگو و ماهیان دریایی پرورشی نیز با ظرفیت تولید ۱۰ هزار کیلوگرم در سال با سرمایه گذاری ۸۰ میلیارد ریال افتتاح شد که ۲۰ فرصت شغلی مستقیم ایجاد کرد.

این مقام مسئول با بیان اینکه افتتاح این واحد‌ها زیرساخت‌های پرورش ماهی را در شهرستان دزفول فراهم می‌کند، افزود: این واحد‌ها انواع خوراک آبزیان و نیاز پرورش دهندگان را تولید می‌کنند.

انتهای پیام/م

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.