مدیرکل بنیادمسکن لرستان:

عملیات بازسازی مناطق سیل‌زده شهرستان دلفان به پایان رسید

مدیرکل بنیادمسکن لرستان در آیین افتتاح ۲۲۰۰ واحدمسکونی در مناطق سیل‌زده دلفان از پایان عملیات بازسازی در شهرستان دلفان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،مدیرکل بنیادمسکن لرستان در آیین افتتاح ۲۲۰۰ واحد مسکونی احداثی در مناطق سیل‌زده دلفان از پایان عملیات بازسازی در مناطق سیل زده این شهرستان خبر داد.

مسعود رضایی در این آیین تعداد واحد‌های مقاوم‌سازی شده شهرستان دلفان را ۱۰ هزار واحد عنوان کرد و افزود: با احداث ۴۰۰۰ واحد سهمیه سال جاری در بازسازی و بهسازی واحد‌های روستایی در این شهرستان تعداد واحد‌های مقاوم‌سازی شده شهرستان دلفان به ۱۴ هزار واحد می‌رسد.

او با اشاره به صرف ۱۷۰ میلیارد ریال اعتبارات عمرانی در شهرستان دلفان، تصریح کرد: ۲۰۰۰ میلیارد ریال تسهیلات و کمک بلاعوض در مناطق سیل زده شهرستان دلفان هزینه شده است.

مدیرکل بنیادمسکن لرستان با اشاره به احداث ۳۵۰ واحد مسکن محرومین در شهرستان دلفان، افزود:۴۰ میلیون تومان تسهیلات و ۲۵ میلیون تومان کمک بلاعوض به متقاضیان شناسایی شده پرداخت شده و در همین راستا بیش از ۹۰ میلیارد تومان کمک بلاعوض به متقاضیان مسکن محرومین در شهرستان دلفان پرداخت شده است.

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.