جبهه حق علیه باطل هنوز پا برجاست

نماینده، ولی فقیه در لرستان گفت: جبهه حق علیه باطل هنوز پا برجاست و این مبارزه هنوز ادامه دارد و انشالله با یاری خداوند این مقاومت نیز همچون مقاومت ۸ ساله دفاع مقدس، به پیروزی منتهی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدا و جانبازان ۸ سال دفاع مقدس، در جمع آزادگان اظهار خرسندی کرد و گفت: با توجه به شرایط موجود و لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی، از اینکه نمی‌توانیم جلسات متعدد و طولانی‌تری با آزادگان سرافرازمان داشته باشیم، حقیقتا ضرر بزرگی متوجه مدیران و مسئولین هست. شما الماس‌های گرانبهایی هستید که ارزش و منزلت شما محفوط است و روز به روز افزون‌تر می‌شود.

او ضمن اشاره به داستان‌های اسارت و محتوا‌هایی که بر اساس این روایات نوشته یا ساخته شده، یادآور شد: آشنایی و معرفت با انچه که در این اسارت رخ داده است این چیزی نیست که بتوان به آسانی به عمق آن پی برد. هنرمندان با کمک هنر فاخر، این دریای بیکران مقاومت و ایثار را بر همگان عیان کنند.

نماینده، ولی فقیه در لرستان به خباثت نظام سلطه و آمریکای جهانخوار اشاره و خاطرنشان کرد: جبهه حق علیه باطل هنوز پا برجاست و این مبارزه هنوز ادامه دارد و انشالله با یاری خداوند این مقاومت نیز همچون مقاومت ۸ ساله دفاع مقدس، به پیری منتها خواهد شد.

شاهرخی ضمن اشاره به نقش مسئولین و خیرین در ایجاد اشتغال و تسهیل ازدواج و مسکن جوانان، افزود: نقش مسئولین و خیرینی که امروزه در راستای حل مشکل جوانان و معیشت مردم قدم برمیدارند همانند مبارزه آزادگان در زمان اسارت، اکر کسی در داخل، جبهه ایران را تضعیف کند، خواه به وسیله احتکار، رانت خواری، گرانفروشی، کم کاری، اشرافی‌گری و یا خواه به وسیله جاسوسی و ایجاد فساد در عرصه‌های اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و... به گونه‌ای عمل کند که امید را در دل‌ها کم و به یاس بدل نماید، مثل همان‌هایی هستند که در اردوگاه دشمن با صدام همکاری می‌کردند.

امام جمعه خرم‌آباد در پایان عنوان کرد: نباید فراموش کنیم که رنج‌ها و سختی‌هایی که خانواده‌های این اسرا و آزادگان در آن سالیان متحمل شده‌اند، حقیقتا کمتر از رنج و سختی‌هایی که آزادگان به جان کشیدند، نیست.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عباس گودرزی
۱۹:۵۱ ۲۸ مرداد ۱۳۹۹
سلام پس به نظر شما چه برخوردی با کسانی که مثل شکنجه گران زندان های بعثی هستند باید کرد ؟ آیا نیاز به نوازش و رافت اسلامی است یا طبق دستور قرآن کریم باید با آنها به مبارزه و جهاد پرداخت ؟ کسانی که از رانت ، اختلاس و اختکار برای خانواده سرمایه هنگفتی فراهم می کند آیا نباید اموال خانواده اش نیز مصادره گردد ؟
آخرین اخبار