پایگاه‌های انتقال خون بوشهر در تاسوعا و عاشورا میزبان اهدا کنندگان هستند

مدیرکل انتقال خون استان بوشهر از آمادگی پایگاه‌های این اداره کل برای میزبانی از اهدا کنندگان خون در شب‌های تاسوعا و عاشورای حسینی خبر داد.

نرگس عبیدی مدیرکل انتقال خون استان بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، گفت: ماه محرم و صفر و ترویج فرهنگ حسینی با توجه به شیوع بیماری کرونا شکلی خاص را تجربه می‌کند و مردم و مسئولین ضمن‌ رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و با راه‌اندازی پویش‌های مختلف همیاری و همدلی حسینی را پر رنگ‌تر از همیشه به نمایش بگذارند.

او، یکی از پویش‌های پویا و اثر گذار را در جامعه پویش کمک مومنانه عنوان کرد و افزود: بر همین اساس، سازمان انتقال خون از همه مردم خواسته است نذر امسال خود را نذر خون قرار دهند و با حضور در پایگاه‌های سراسر کشور خون اهدا کنند.

مدیرکل انتقال خون استان بوشهر با اشاره به اینکه پایگاه‌های انتقال خون استان در شب‌های تاسوعا و عاشورا پذیرای عزاداران حسینی برای نذر خون هستند، ادامه داد: هیات‌ها و دسته‌های عزاداری برنامه ریزی کنند و با رعایت فاصله گذاری، در زمان‌های مختلف در مراکز اهدای خون حضور یابند تا از تجمع جلوگیری شود.


بیشتر بخوانید


عبیدی بیان کرد: شب‌های تاسوعا و عاشورا، پایگاه‌های انتقال خون بوشهر، دشتستان، گناوه و کنگان از ساعت ۲۰:۳۰ تا ۲۴، و صبح عاشورا پایگاه بوشهر از ساعت ۸ تا ۱۲، آماده میزبانی از اهدا کنندگان خون هستند.

پایگاه انتقال خون بوشهر در خیابان امام خمینی (ره) نرسیده به میدان قدس، پایگاه انتقال خون دشتستان در برازجان خیابان شهید چمران (بیمارستان)، کوچه کلانتری ۱۲پشت بهداری قدیم، پایگاه انتقال خون کنگان در بلوار پاسداران، خیابان گلزار شهدا، جنب پزشکی قانونی و پایگاه انتقال خون گناوه در چهارراه معلم، خیابان ساحلی قرار دارد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.