توزیع لاستیک سهمیه‌ای در فارس

بیش از ۳ هزار و ۶۰۰ حلقه لاستیک سهمیه‌ای در بین ناوگان فعال حمل و نقل جاده‌ای کالای استان فارس توزیع می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان فارس گفت: با توجه به اعلام دولت مبنی بر حذف ارز دولتی، از این پس توزیع لاستیک در سراسر کشور با نرخ ارز نیمایی خواهد بود و متقاضیان میبایستی با مراجعه به سامانه توزیع تایر به نشانی www.kala.ntsw.ir ثبت نام کنند.

علی یزدانی افزود: تمامی رانندگان خودرو‌های سنگین بدون نیاز به اخذ حواله از هرگونه ارگان یا سازمانی و بدون نیاز به محاسبه پیمایش انجام شده و سهمیه بندی می‌توانند به این سامانه مراجعه کنند.

او تصریح کرد: استان فارس با دارا بودن بیش از ۳۹ هزار انواع ناوگان فعال حمل ونقل جاده‌ای کالا و مسافر، مقام نخست کشور را در این زمینه در اختیار دارد.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان فارس افزود: طرح مطالعه اولیه و نیاز سنجی و ارزیابی‌های لازم برای تعداد لاستیک درخواستی ناوگان فعال حمل و نقل جاده‌ای کالا؛ مسافر و فرآورد‌های نفتی از جمله اقدامات این اداره کل در راستا‌ی تداوم فعالیت بی وقفه ناوگان حمل ونقل جاده‌ای به ویژه در زمینه حمل و جا به جایی به موقع کالا، مسافر و فرآورد‌های نفتی و ارائه خدمات مطلوب پیش بینی شده در دو سال اخیر بوده است. ​

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۲۰:۳۴ ۱۹ مهر ۱۳۹۹
اصلا جوابگو کسی نیست همه لاستیکها بازار سیاه فروخته میشه
آخرین اخبار