فرماندار صحنه گفت : در هفت اخیر سال فعالیت دولت بیش از هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار در قالب طرح‌های مختلف در این شهرستان هزینه شده است .

پرداخت هزینه بیش از هزار میلیارد تومانی برای اجرای طرح های صحنهبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ علیرضا حیدری فرماندار صحنه گفت : در هفت اخیر سال فعالیت دولت بیش از هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار اعم از ملی، استانی، سفر مقام معظم رهبری و سفر ریاست جمهوری در بخش‌های مختلف عمرانی، زیربنایی، اقتصادی و کشاورزی و اشتغالزایی در قالب طرح‌های مختلف در این شهرستان هزینه شده است.

او گفت : تحریم‌های ظالمانه و همه جانبه‌ای که بر ملت و دولت ما توسط کشور‌های استکبار صورت گرفته در طول تاریخ بر هیچ ملتی نبوده است.

او افزود: اکنون علیه ملت ما تحریم دارویی، اقتصادی، نظامی، بانکی، نفتی و ... وجود دارد که مردم با تاسی از آرمان‌های امام خمینی (ره)، تبعیت از مقام معظم رهبری و پیروی از مکتب شهدا و بابصیرت خود دشمن را شکست خواهند داد.

او ادامه داد: ما در چند سال اخیر با انواع حوادث از جمله خسارات سیل، زلزله و هم اکنون مقابله با ویروس کرونا را داشته ایم و دولت با تمام توان به وظیفه خود عمل کرده است و اکنون کشور بدون فروش نفت در حال اداره شدن است.

فرماندار صحنه گفت: در هفته دولت شاهد افتتاح، بهره برداری و کلنگ زنی ۳۰ پروژه مختلف با اعتباری بالغ بر ۶۴ میلیارد تومان در بخش‌های گازرسانی به روستاها، آب رسانی، اجرای طرح‌های هادی، بهسازی بودیم.

انتهی پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.