فرماندار سنقر و کلیایی، خدمت در کنار شدیدترین تحریم‌ها در سه سال اخیر را از دستاورد‌های دولت دانست و گفت : گره‌گشایی از کار مردم با تحمل تمامی سختی‌ها در سر لوحه کار دولت است.

خدمت در کنار شدیدترین تحریم‌ها از دستاورد‌های دولت استبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ غلامرضا مرتضوی فرماندار سنقر و کلیایی گفت : با تلاش، هم افزایی و همکاری سازنده همه مدیران و باوجود همه مشکلات، شهرستان به کارگاه بزرگ عمرانی در حوزه‌های مختلف زیرساختی تبدیل شده است.

او با گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان محمد علی رجایی و محمد جواد باهنر و ۲۶ هزار شهید دولت و تسلیت ایام سوگواری سید وسالار شهیدان حضرت ابا عبداله الحسین (ع) و یاران با وفایش گفت : ۲ شخصیت رجایی و باهنر که شخصیتی علمی و تربیت یافته در مکتب انقلاب بودند، توانستند با اخلاص، ایثار و از خود گذشتی دولتی مکتبی ومردمی را به نظام و دنیا معرفی کنند.

مرتضوی افزود: رهبر معظم انقلاب به دولتمردان توصیه داشتند که علاوه بر خدمات و تلاش‌های دولت مشکلات و شرایط کشور برای مردم بازگو و از شرایط موجود آگاه سازند.

او ادامه داد: با روی کار آمدن دولت ترامپ در امریکا از ابتدای سال ۹۷ سخت‌ترین و ظالمانه‌ترین تحریم‌ها را بر کشور ما وارد کردند.

نماینده عالی دولت در شهرستان سنقر و کلیایی افزود: در کنار فشار شدید اقتصادی، بنگاه‌های تبلیغاتیِ قدرت‌های استکباری هم با هدف خاص بیشترین فشار روانی را بر مردم وارد آوردند.

مرتضوی با بیان اینکه در زیرساخت و حوزه‌ها کمبودی در کشور نداریم و خدمت به مردم متوقف نشده است، افزود: به لطف الهی و ایستادگی و همدلی مردم و عمل به رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب و تلاش‌های شبانه روزی فرزندان این مرز و بوم، ارکان نظام و در بدنه بزرگ دولت همچنان نشاط و امید در میان جامعه ما پایدار است.

وی اضافه کرد: گره گشایی از کار مردم با وحدت و یکپارچی با تحمل همه سختی‌ها در سرلوحه کار دولت قرار داشته و نمونه آن هم در افتتاح پروژه‌های بزرگی که در پنجشنبه هر هفته و همچنین هفته دولت رقم خورد به وضوح قابل مشاهده است.

مقام ارشد دولت در شهرستان سنقروکلیایی ادامه داد: یکی از مهمترین اهداف امام حسین (ع) در کربلا احیای فریضه بزرگ امر به معروف و نهی از منکر بود که به همین مناسبت دهه اول محرم نیز به این نام نامگذاری شده است.

او افزود: اکنون دعوت مردم به حفظ سلامت خود و جامعه در مقابل بیماری کرونا و پرهیز از اجتماعات، رعایت فاصله گذاری‌ها و استفاده از ماسک از جمله مصادیق امر به معروف و نهی از منکر است.

مرتضوی افزود: از عموم مردم شریف و بزرگوار شهرستان روحانیت محترم به ویژه تلاشگران عرصه سلامت جامعه، کادر درمانی و پزشکان عزیز که با از خودگذشتی و ایثار توانستند تلخی‌های این بیماری را به شیرینی سلامت برای مردم تبدیل کنند تقدیر و تشکر می‌کنم.

او ادامه داد: در برابر ایثار و از خودگذشتگی این عزیزان سر تعظیم فرود می‌آوریم و مردم هم به شایستگی قدردان زحمات این عزیزان بودند و فداکاری مدافعان سلامت با بیش از ۱۶۴ شهید را هیچ‌گاه در تاریخ فراموش نخواهند کرد.

او افزود: در کنار تلاش این عزیزان حضور آحاد مردم، اجرای طرح‌های مواسات و همدلی، شیرینی این ایثار‌ها را ۲ چندان می‌کرد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.