شیوع کرونا میان نیرو‌های سرویس مخفی آمریکا به علت سفر‌های انتخاباتی ترامپ

به نوشته واشنگتن پست، سفر‌های انتخاباتی دونالد ترامپ و معاون او باعث افزایش شمار مبتلایان به کرونا در میان نیرو‌های سرویس مخفی آمریکا شده است.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از آر. تی عربی، روزنامه واشنگتن پست اعلام کرد که سفر‌های دونالد ترامپ و مایک پنس، معاون وی در چارچوب کمپین انتخاباتی وی به افزایش شمار مبتلایان به ویروس کرونا در میان نیرو‌های سرویس مخفی آمریکا منجر شده است.

این روزنامه به نقل از منابعی که نام آنان را فاش نکرده است، افزود: طی دو ماه گذشته ده‌ها نفر از نیرو‌های هیئت‌های امنیتی ویژه که همراه مایک پنس در سفر‌های انتخاباتی بوده‌اند یا به ویروس کرونا مبتلا شده یا علت مشکوک به ابتلا بودن دو هفته در قرنطینه قرار گرفته‌اند.

واشنگتن پست به نقل از این منابع اعلام کرد: به عنوان مثال در سفر دونالد ترامپ به فلوریدا، ۵ نیروی سرویس مخفی همراه وی پس از مشخص شدن ابتلای یکی از آنان به ویروس کرونا و ارتباط ۴ فرد دیگر با آن، همگی بلافاصله تعویض شدند.

روزنامه مذکور اعلام کرد که موارد متعددی که مشابه این مورد وجود دارد و تعداد موارد ابتلا به ویروس کرونا میان نیرو‌های امنیتی ریاست جمهوری رو به افزایش است.

با این حال سرویس مخفی آمریکا مدعی است افزایش شمار مبتلایان به دلیل افزایش آزمایش‌هایی است که از نیرو‌های این اداره اخذ می‌شود.

درحالی که دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا علی رغم توصیه پزشکان به ممانعت از تجمع افراد در دوره شیوع ویروس کرونا، مراسمی را برای تبلیغات انتخاباتی خود برگزار می‌کند.

انتهای پیام/

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار