عناوین انحصاری PlayStation برای رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود

شرکت سونی در بیانیه اخیر خود اعلام کرد عناوین انحصاری بیشتری را برای رایانه‌های شخصی منتشر می‎کند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از سال‌ها عرضه بازی‌های مختلف به صورت انحصاری برای کنسول پلی استیشن ۴، شرکت سونی سرانجام تصمیم گرفت عنوان محبوب و پرافتخار Horizon Zero Dawn را برای رایانه‌های شخصی منتشر کند و آن را در اختیار کاربران بیشتری قرار دهد. با این حال به نظر می‌آید این تصمیم، آخرین اقدام سونی در جهت انتشار بازی‌های انحصاری پلی استیشن برای رایانه‌های شخصی نبوده است.

طبق اطلاعات جدید، سونی قصد دارد در آینده عناوین بیشتری را به دست کاربران رایانه‌های شخصی برساند. شرکت سونی به تازگی در آخرین گزارش رسمی خود اعلام کرده است که قصد دارد بازی‌های انحصاری خود را برای رایانه‌های شخصی نیز منتشر کند. در این گزارش آمده است: "ما سعی داریم بازی‌های بیشتری را برای پلتفرم رایانه‌های شخصی عرضه کنیم چرا که تلاش داریم درصد سود مجموعه را بالا ببریم".

با توجه به محبوبیت بالای عناوین ساخته شده توسط شرکت سونی، انتشار بازی‌های انحصاری پلی استیشن برای رایانه‌های شخصی می‌تواند درآمدزایی فوق‌العاده‌ای را برای این شرکت داشته باشد. گفتنی است؛ پیش از این عناوین انحصاری پلی استیشن مانند Detroit: Become Human و Death Stranding نیز پس از مدتی برای رایانه‌های شخصی عرضه شده‌اند، اما هیچ‌کدام از آن‌ها توسط شرکت سونی تولید نشده بودند.

عنوان انحصاری PlayStation


بیشتر بخوانید


کدام عناوین انحصاری PlayStation به رایانه‌های شخصی می‌آیند؟

انتظار نمی‌رود شرکت سونی عناوین جدید خود را بلافاصله برای رایانه‌های شخصی منتشر کند چرا که تصمیم دارد کنسول پلی استیشن ۵ را به فروش برساند. بازی‌هایی که برای رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد به احتمال زیاد از مواردی هستند که مدت‌ها از زمان انتشارشان می‌گذرد و در فروشگاه پلی استیشن از تخفیف‌های قابل توجهی بهره‌مند شده‌اند. برای مثال عنوان Horizon: Zero Dawn پس از چند سال برای رایانه‌های شخصی منتشر شد و یکی از عناوین جدید سونی به حساب نمی‌آمد.

گفتنی است؛ عنوان Horizon: Zero Dawn بر روی رایانه‌های شخصی مشکلات متعددی داشت که باعث شد میزان فروش آن به حد دلخواه سونی نرسد. انتظار می‌رود این شرکت از اشتباهات پیش آمده در توسعه بازی مذکور درس‌های لازم را گرفته باشد تا در زمان عرضه عناوین جدید به مشکل مشابه بر نخورد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار