با اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در شعب اخذ رای ؛

شمارش معکوس تا برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس یازدهم در البرز

فرماندار شهرستان کرج گفت: طرح فاصله گذاری اجتماعی در شعب اخذ رای این استان با هدف پیشگیری از شیوع ویروس کرونا اجرا می شود .

اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در شعب اخذ رای البرزبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز،غفور قاسم پور، فرماندار کرج گفت : شیوع کرونا روند برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس یازدهم و تبلیغات نامزدها را نیز کمی متفاوت تر از گذشته ساخته است.

فرماندار کرج افزود: براین اساس تمرکز در تبلیغات بر روی فضای مجازی است و هر گونه تبلیغات باید از کانال  رسانه ها صورت گیرد، وزارت کشور این بستر را نیز فراهم ساخته تا بخشی از اطلاع رسانی نامزدها از طریق  شبکه های  استانی انجام شود.

قاسم پور گفت: بر این اساس و طبق ابلاغ وزارت کشور، مرحله دوم انتخابات مجلس یازدهم  روز جمعه ۲۱ شهریو ماه  برگزار خواهد شد.

او افزود: به دستور استاندار البرز تمهیدات برگزاری مرحله دوم انتخابات پیش بینی شده است .

قاسم پور افزود: ۹۰۸ شعبه اخذ رأی در حوزه انتخابیه کرج، فردیس و اشتهارد پیش شده  که از این تعداد  ۷۰۴ شعبه در کرج و آسارا ،۱۵۶ شعبه در فردیس و ۴۸ شعبه در اشتهارد فعال خواهند شد. 

فرماندار کرج گفت: در حوزه انتخابیه کرج، اشتهارد و فردیس که دارای ۲ کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است رقابت بین ۲ داوطلب  به دور دوم یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی کشانده شد.

او افزود: حوزه انتخابیه کرج، فردیس و اشتهارد مشمول شرایط قانونی برگزاری دور دوم انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی است و تا به این لحظه شورای  نگهبان ۲۱ شهریورماه را زمان برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی اعلام  کرده است.

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.