نجات مرد ۶۷ ساله فومنی از ارتفاعات گشت رودخان

مرد ۶۷ ساله فومنی که بر اثر سقوط از ارتفاع گشت رودخان مصدوم شده بود با کمک امدادگران هلال احمر نجات یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، سیاوش غلامی ، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان از نجات مرد ۶۷ ساله فومنی از ارتفاعات گشت رودخان شهرستان فومن از سوی نجاتگران جمعیت هلال احمر شهرستان فومن خبر داد.

او افزود: در پی اعلام  سقوط  یک مرد اهل فومن به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان گیلان ، بلافاصله پس از دریافت گزارش، یک تیم ۵ نفره کوهستان از شهرستان فومن برای  امدادرسانی به محل وقوع حادثه اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان گفت: نجاتگران  پس از طی مسافت ۵ ساعته در ارتفاعات گشت رودخان  با حضور در  محل وقوع حادثه این فرد مصدوم  را از مرگ نجات دادند.

غلامی افزود: این مرد که بر اثر سقوط از ارتفاع دچار آسیب دیدگی ستون فقرات شده بود و با توجه به صعب العبور بودن مسیر و شرایط نامساعد جوی با همکاری اورژانس و  بالگرد مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان گیلان به مرکز درمانی منتقل شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان با اشاره به پاسخگویی شبانه روزی ندای امداد، تصریح کرد: تلفن ۱۱۲ (ندای امداد) به صورت شبانه روز، آماده دریافت گزارش های حوادث احتمالی از سوی مردم و ارائه خدمات امداد و نجات  است.

 

انتهای پیام/م.ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.