هاشمی خبر داد؛

افتتاح خط ۷ و ۱۰ متروی تهران در دستور کار قرار گرفت

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: مذاکراتی برای افتتاح خط ۱۰ و تکمیل خط ۷ متروی تهران انجام شده و در دستور کار قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، ظهر امروز نشستی به منظور امضای تفاهم‌نامه همکاری میان معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) برای افتتاح خط ۱۰ و تکمیل خط ۷ متروی تهران با حضور مناف هاشمی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، امام مدیر عامل مترو‌ی تهران و محمد فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) برگزار شد که البته امضای این تفاهم نامه برای بررسی برخی جزئیات به چند روز بعد موکول شد.

مناف هاشمی معاون حمل و نقل و ترافیک شهر تهران در حاشیه امضای تفاهم‌نامه همکاری افتتاح خط ۱۰ مترو تهران و تکمیل خط ۷ مترو گفت: سه موضوع را در جلسه امروز پیگیری کردیم، یکی بحث افتتاح‌ها و برنامه‌های اجرایی در خط ۷ مترو تهران بود که قرارگاه خاتم الانبیا(ص) در حال اجرای آن است و قسمت‌های عمرانی و مهندسی آن به پایان رسیده و فقط نیازمند تجهیزات و امکانات است که در دستور کار قرار گرفته تا در اویل مهرماه مرتفع و تکمیل شود.

او افزود: موضوع دوم متروی پرند است که توافقات را در این خصوص قطعی کرده‌ایم تا شهروندان پرند نیز از مترو بهره‌مند شوند.

هاشمی درباره آخرین وضعیت خط ۱۰ متروی تهران گفت: خط ۱۰ متروی تهران که در دستور کار قرار گرفته است، به سه فاز تقسیم می‌شود، اجرای فاز اول آن که در ماه جاری آغاز می‌شود و مجری اصلی آن قرارگاه خاتم الانبیا(ص) است و امروز هماهنگی‌های لازم و تجهیزات مورد نیاز در این خصوص با حضور مدیرعامل متروی تهران بررسی شد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران تصریح کرد: پس از انجام برخی کار‌های کارشناسی، این تفاهم نامه در چند روز آینده امضا خواهد شد و امیدواریم گام مثبتی در جهت توسعه این‌ وسیله حمل و نقل پاک صورت پذیرد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار