با هدف بهره مندی از شبکه شاد

۸۴ درصد از روستاهای خراسان جنوبی متصل به اینترنت

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت:در ۸۴ درصد از روستا‌های خراسان جنوبی زیر ساخت‌های لازم برای بازگشایی مدارس فراهم شده است.

واقعی مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: با هدف بهره مندی از شبکه شاد، ۸۴ درصد از روستا‌های خراسان جنوبی به شبکه‌های دیجیتال متصل شده است.

او افزود: از ابتدای شیوع کرونا تنها ۵۲ درصد از روستا‌ها متصل به شبکه دیجیتال بودند که با پیکیری‌های صورت گرفته به ۸۴ درصد رسیده است.

واقعی تصریح کرد:در تلاش هستیم که بخش دیگر روستا‌های استان هم بتوانند در شرایط خاص از امکانات شبکه دیجیتال و فضای مجازی (شبکه شاد) بهره‌مند شوند.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: در چند ماه گذشته مبالغی با هدف تهیه مواد ضد عفونی کننده در اختیار مدارس قرار داده ایم.


بیشتر بخوانید


او ادامه داد: در شرایطی که مدارس باهدف آموزش بازگشایی شود از خانواده‌ها تقاضا داریم تمامی نکات و دستورالعمل‌های بهداشتی را به فرزاندان خود آموزش دهند.

واقعی عنوان کرد: اولویت اول آموزش و پرورش سلامت دانش آموزش است بنابراین با هرگونه بی توجهی به مسائل و دستورالعمل‌های بهداشتی برخورد خواهد شد.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: دانش آموزان در زنگ‌های تفریح و هنگام حضور در کلاس فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند.

انتهای پیام / ط ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.