نخست وزیر رژیم صهیونیستی از انجام توافق‌های دیگر با امارات در زمینه‌های پرواز، گردشگری و تجارت خبر داد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از اسکای نیوز، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در سخنانی اعلام کرد: ما از امضای یادداشت تفاهم‌های اولیه میان اسرائیل و امارات در زمینه بانکی و پولی استقبال می‌کنیم.

او در ادامه اعلام کرد بزودی تفاهم‌ها و توافق‌های دیگری با امارات در زمینه‌های گردشگری، پرواز و تجارت اعلام می‌شود.

او گفت: این تفاهم‌ها کمک خواهد کرد تا سرمایه گذاری‌ها پیشرفت داشته باشند.

بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز گذشته نیز در سخنانی مدعی شده بود که برقراری اولین پرواز بین رژیم صهیونیستی و امارات، یک روز تاریخی است و اعلام کرده بود که تل‌آویو از سران اماراتی دعوت کرده تا در اسرائیل حضور پیدا کنند.

او گفته بود: ما همان فرش قرمزی را برای آن‌ها پهن می‌کنیم، که آن‌ها برای ما پهن کرده‌اند.

نتانیاهو در ادامه مدعی شده بود که روزی فرا می‌رسد که اراضی اشغالی، نقش کلیدی را در منطقه ایفا می‌کند و اینکه این نقش، تنها با ایجاد یک رابطه گرم با همسایگان به وقوع خواهد پیوست.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی با تکرار مواضع پیشین خود گفته بود که صلح الزاما به معنای دادن امتیازات به طرف مقابل نیست.

او همچنین در خصوص آینده روابط اسرائیل با سایر کشور‌های خلیج فارس گفته بود که هنوز جزئیاتی را در این‌باره نمی‌تواند بیان کند.

گفتنی است رسانه‌های خبری روز گذشته از انجام نخستین پرواز رسمی مستقیم میان اسرائیل و امارات، پس از عبور از آسمان عربستان و فرود آن در فرودگاه ابوظبی خبر داده بودند. بر اساس گزارشها، این هواپیما حامل هیئت‌هایی از آمریکا و رژیم صهیونیستی بود که به امارات سفر کردند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار