کشف ۹۵ کیلوگرم تریاک از کامیون بنز در عملیات مشترک پلیسی

جانشین فرمانده انتظامی البرز از کشف ۹۵ کیلو و ۳۰۰ گرم تریاک در عملیات مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر استان‌های البرز و کرمان و دستگیری یک نفر در این رابطه خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، سردار سید جعفر حسینی، جانشین فرمانده انتظامی البرز گفت: در پی اقدامات اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز متمرکز بر روی عناصر حمل و نقل مواد مخدر مشخص شد، فردی در امر خرید و فروش مواد مخدر فعالیت دارد و به تازگی مقدار قابل توجهی تریاک از قاچاقچیان خریداری کرده و به وسیله یک کامیون بنز در پوشش انتقال بار تجاری در حال انتقال آن به استان‌های مرکزی کشور است.

سردار حسینی گفت: بلافاصله برای جلوگیری از پخش شدن مواد مخدر در استان‌های مسیر، موضوع به پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمان اطلاع داده شد و اکیپی از ماموران با پشتیبانی و هدایت اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز به محور راور به کرمان اعزام شده و به صورت نامحسوس اقدام به رصد و پایش خودرو‌های عبوری کردند که در نهایت کامیون بنز متهم شناسایی و تحت تعقیب قرار گرفت.

او افزود: در ادامه با تعقیب و مراقبت کامیون حامل مواد مخدر، ماموران در یک فرصت مناسب وارد عمل شده و در عملیاتی غافلگیرانه خودرو را متوقف و راننده آن را دستگیر کردند.

جانشین فرمانده انتظامی البرز با اشاره به دستگیری یک نفر در این عملیات پلیسی، گفت: در بازرسی از کامیون توقیف شده، ۹۵ کیلو و ۳۰۰ گرم تریاک کشف شد که به همراه متهم تحویل مراجع قضایی شد.

او افزود: انجام عملیات‌های مشترک و جلوگیری پلیس البرز از ورود مواد مخدر به استان البرز، یکی از اقداماتی است که باعث کاهش آسیب‌های اجتماعی حاصل از مواد مخدر می‌شود.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.