دانشگاه فردوسی مشهد ناظر اجرای توسعه مثلث اقتصادی است

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان رضوی گفت: دانشگاه فردوسی مشهد به عنوان ناظر اجرای "طرح توسعه مثلث اقتصادی فرهنگی خراسان رضوی" انتخاب و در این حوزه فعال شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،کوکب موسوی‌کاخکی معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان رضوی، در حاشیه مراسم گشایش دومین مرکز فناوری‌های نوین دانشگاه فردوسی مشهد گفت: دانشگاه فردوسی در این چارچوب با برپایی نشست‌های تخصصی گوناگون و یاری اساتید مجرب این مرکز آموزش عالی، طرح‌های اجرایی در قالب مثلث توسعه اقتصادی خراسان رضوی را بررسی و بازبینی می‌کند.

او افزود: همچنین دانشگاه فردوسی تلاش کرده با استفاده از نظرات استادان دانشگاهی در رشته‌ها و حوزه‌های گوناگون تخصصی "طرح توسعه مثلث اقتصادی فرهنگی خراسان رضوی" را به عنوان یک ایده علمی به سمت ایجاد الگویی عملی برای تحقق توسعه اقتصادی هدایت کند.

معاون استاندار خراسان رضوی ادامه داد: دانشگاه فردوسی همچنین با حمایت از گسترش "مراکز رشد" به عنوان شتاب‌دهنده می‌تواند در سرعت اجرایی الگوی مثلث توسعه اقتصادی با استفاده از دانش و فناوری نوین موجود در شرکت‌های دانش بنیان کمک بزرگی انجام دهد تا همین طرح‌ها در مقیاس وسیعتر به اجرا درآیند.


بیشتربخوانید


موسوی بیان کرد: در مجموع دانشگاه فردوسی مشهد از همین مسیر با اقداماتش ارتباط بین صنعت و دانشگاه را بیش از پیش تقویت خواهد کرد.
 
انتهای پیام// ف.غ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.