مراجعه دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد برای دریافت کتاب های درسی

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: دانش آموزان هر سه مقطع ابتدایی و متوسطه اول و دوم استان برای دریافت کتاب های درسی به مدارس محل تحصیل خود مراجعه کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، هادی زارع پور مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: به دلیل آغاز سال تحصیلی جدید از ۱۵ شهریورماه ۱۳۹۹ کتاب های  درسی از طریق مدارس کهگیلویه و بویراحمد بین دانش آموزان  استان توزیع می شود. 

زارع پور افزود: این در حالی است که سال های قبل توزیع کتاب های درسی بین دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد از طریق کتابفروشی های  استان انجام می شد. 

او بیان کرد: تمامی کتاب های درسی بین مدارس استان توزیع شده و آماده تحویل به دانش  آموزان است. 

مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت: تاکنون تعدادی از دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد برای دریافت کتاب های درسی خود اقدام به ثبت سفارش نکرده  اند. 

او افزود: ضرورت دارد که این عده از دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد در فرصت محدود باقیمانده تا آغاز سال تحصیلی جدید اقدام به  ثبت سفارش کتاب های درسی خود کنند. 

زارع پور بیان کرد: تعیین و اعلام رنگ لباس مدارس برای دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد در سال تحصیلی جدید بر عهده انجمن اولیا و مربیان  استان است. 

او بر لزوم پرهیز از بکارگیری رنگ های تند و زننده در لباس مدارس برای دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد در سال تحصیلی جدید تأکید کرد. 

سال تحصیلی ۱۴۰۰ - ۱۳۹۹ تعداد دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد در مقاطع ابتدایی و متوسطه اول و دوم ۱۶۶ هزار و ۸۹۵ نفر است که  ۵۲ درصد آنها پسر، ۴۸ درصد دختر، ۶۶ درصد ساکن شهرها و ۳۴ درصد نیز ساکن روستاها هستند.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.