همایش ۵ روزه بین المللی رویان آغاز شد

همایش بین المللی رویان با حضور ۷۴ محقق ارشد داخلی و خارجی در پژوهشکده رویان آغاز شد.

به گزارش حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، همایش بین المللی رویان با حضور ۷۴ محقق ارشد داخلی و خارجی صبح امروز در سالن همایش های پژوهشکده رویان با حضور ملک زاده، معاون وزیر بهداشت و حمید رضا طیبی رئیس جهاد دانشگاهی آغاز شد.

در این همایش ۵ روزه که با هدف تبادل دستاورد‌های علمی و فناورانه ایران و جهان در زمینه تولید مثل و ناباروری و سلول‌های بنیادی و روش‌های درمان ناباروری مطابق با استاندارد‌های جهانی و مباحث مرتبط مثل تاثیر کووید۱۹ در ناباروری، برگزار شده است، ۲۴ محقق ارشد بین المللی از ۱۳ کشور و ۵۰ محقق برتر ایرانی در مدت ۵ روز درخصوص محور‌های این همایش سخنرانی خواهند کرد.

همایش رویان از سال ۲۰۰۰ تا سال گذشته ۲۰ بار به صورت حضوری برگزار شد، اما در بیست و یکمین دوره به دلیل شرایط کرونایی که همه برنامه‌های حضوری در سراسر دنیا را به تعطیلی کشانده است به صورت مجازی برگزار می‌شود.

بیست و یکمین همایش بین المللی رویان در اتاق اختصاصی وبینار هم در سراسر جهان در حال پخش است و تا ساعات ابتدایی نخستین روز حدود هزار نفر در همایش ثبت نام کرده اند که بعد از پایان دوره گواهی حضور در کنگره را دریافت خواهند.

همچنین در این دوره بیش از ۱۷۰ خلاصه مقاله ارائه شده که مقاله ۱۵۰ نفر مورد پذیرش قرار گرفته است. در پایان این دوره به ۴ منتخب که دو منتخب از همایش تولید مثل و دو منتخب از همایش سلول‌های بنیادین لوح یادبود اهدا می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار