فرمانده انتظامی استان ایلام خبر داد;

کشف ۱۷۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در ایلام

سردار یاری از کشف ۱۷۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در ۵ ماهه نخست امسال در استان ایلام خبر داد

سردار نورعلی یاری فرمانده انتظامی استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی در راستای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز و تحقق فرامین مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) در مقابله همه جانبه با این پدیده شوم، برخورد با اخلالگران اقتصادی را در دستور کار خود قرار داده اند.

او با بیان اینکه رسالت اصلی پلیس امنیت اقتصادی، برخورد قاطع و جدی با جرائم مختلف از جمله اخلالگران نظام اقتصادی، قاچاقچیان کالا و ارز در کشور است، افزود: هرگونه بی‌نظمی یا اختلال در آن موجب سلب امنیت و آسایش عمومی شده و آثار و تبعات آن در کلیت جامعه و زندگی مردم تاثیر بسزایی خواهد داشت.

یاری در ادامه از کشف ۱۷۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در استان در ۵ ماهه نخست امسال در استان خبر داد و گفت:اقدامات پلیس امنیت اقتصادی در مبارزه و مقابله با قاچاق و احتکار کالا‌های بهداشتی در استان در حد مطلوب و قابل تقدیر است و با توجه به برنامه ریزی و آمادگی کامل پلیس امنیت اقتصادی و تحقق شعار سال ۹۹ مقام معظم رهبری دامت برکاته توقع این است که با درایت و تلاش مضاعف پلیس، شاهد نتایج بهتر باشیم.

فرمانده انتظامی استان ایلام ، مبارزه با مفاسد اقتصادی را مهمترین ماموریت پلیس امنیت اقتصادی دانست و افزود: فراهم کردن بستری مناسب برای انجام فعالیت‌های سالم اقتصادی یکی دیگر از ماموریت‌های مهم پلیس امنیت اقتصادی است.

او با اشاره به اینکه خط قرمز پلیس امنیت اقتصادی ، امنیت و سلامت اقتصاد جامعه است، بیان کرد: عزم و اراده پلیس برای برخورد با قاچاقچیان و اخلالگران نظم اقتصادی بیش از هر زمان دیگری جدی‌تر بوده و شهروندان در صورت مشاهده هرگونه فعالیت افراد در زمینه قاچاق کالا و ارز، موضوع را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع رسانی کنند.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.