کاشان از لحاظ جغرافیایی یک منطقه ویژه است

نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان گفت:کاشان از لحاظ جغرافیایی یک منطقه ویژه است که دارای جاذبه‌های سرمایه گذاری فراوانی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،آیت الله عباسعلی سلیمانی نماینده، ولی فقیه و امام جمعه کاشان امروز در دیدار با خداداد غریب پور معاون وزیر صمت اظهار داشت: کلنگ زنی و افتتاح پروژه‌های صنعتی همانند یک یوم الله برای آن منطقه است.

او با بیان اینکه اقدامات انجام شده برای توسعه و پیشرفت منطقه کاشان لازم، ولی کافی نبوده است، ابراز داشت: امیدواریم برای منطقه ویژه اقتصادی کاشان یک نگاه و دید ویژه از طرف مسئولین انجام شود.

نماینده، ولی فقیه و امام جمعه کاشان تصریح کرد: کاشان از لحاظ جغرافیایی یک منطقه ویژه است که دارای جاذبه‌های سرمایه گذاری فراوانی است.

او با اشاره به اینکه امنیت کاشان یک امتیاز ویژه برای سرمایه گذاران است، بیان داشت: آنچه که مهم است باید منابع و اعتبارات لازم برای توسعه و تأمین زیرساخت‌ها انجام شود.

آیت الله سلیمانی با اشاره به اینکه با تأمین زیرساخت‌ها مشکلی برای سرمایه گذاران در منطقه کاشان نداریم، افزود: کاشان قلب تپنده کشور به خصوص در حوزه صنعتی و فرهنگی است.

او گفت: خوشبختانه بخش خصوصی کاشان در کنار بخش دولتی اقدامات بسیار خوبی برای توسعه منطقه کاشان انجام شده است که قابل تقدیر است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.