صدیقی: پروسه تبادل زندانیان همچنان ادامه دارد

سخنگوی ریاست جمهوری افغانستان گفت: دولت جمهوری اسلامی افغانستان شماری از زندانیان باقیمانده طالبان را آزاد کرده و پروسه کاری و فنی تبادل زندانیان همچنان ادامه دارد.

به گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، ارگ ریاست جمهوری افغانستان اعلام کرد که با دقت از روند تبادل زندانیان نیروهای امنیتی با طالبان نظارت می کند و منتظر است تا اسیران دولت جمهوری اسلامی افغانستان از سوی طالبان آزاد شوند.

صدیق صدیقی، سخنگوی ارگ ریاست جمهوری افغانستان در صفحه توئیتر خود نوشت: دولت جمهوری اسلامی افغانستان شماری از زندانیان باقیمانده طالبان را آزاد کرده و پروسه کاری و فنی تبادل زندانیان همچنان ادامه دارد.

صدیقی تاکید کرد: پروسه تبادل‌ دو جانبه است و حکومت در هر مرحله‌ ای از پروسه تبادل زندانیان، نظارت و ارزیابی خویش را دارد.

وی افزود: دولت جمهوری اسلامی افغانستان، به تعهدات خود در پروسه صلح عمل می‌کند. تعهدات دولت در پروسه ‌صلح مطابق مصوبات لویه جرگه مشورتی صلح انجام می‌شود.

سخنگوی رئیس جمهور افغانستان خاطرنشان کرد: ما منتظر هستیم تا طالبان تعهدات خود را در مورد آزادی اسیران دولت جمهوری اسلامی افغانستان به گونه کامل عملی کنند.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.