وجود ۱۰۷ نقطه پُرتصادف در جاده‌های مازندران

بر اساس آخرین کارشناسی به عمل آمده ۱۰۷ نقطه پُرتصادف در مازندران وجود دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،عباسعلی نجفی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران با بیان اینکه پارسال ۲۱۹ نقطه پرتصادف در جاده‌های استان شناسایی شد،گفت: بر اساس آخرین کارشناسی به عمل آمده امسال ۱۰۷ نقطه پُرتصادف در مازندران وجود دارد.

او افزود: با تلاش شبانه روزی راهداران پارسال ۱۶۵ نقطه پُرتصادف در جاده‌های استان ایمن سازی گردید.

نجفی در ادامه به تیم کارشناسی شناسایی نقاط پر تصادف در استان اشاره و گفت: برای شناسایی نقاط پر تصادف در جاده‌های استان، کارشناسان پلیس راه و ادارات کل راه و شهرسازی و راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران حضور دارند.

او افزود: با توجه به انتشار آمار حوادث رانندگی پارسال و بررسی وضعیت عملکردی این اداره کل در ارتقای ایمنی، مازندران موفق به کاهش متوالی چهارساله در فوتی‌های ناشی از تصادفات ترافیکی در راه‌های برون شهری و روستایی گردیده که این مهم با شناسایی و رفع نقص نقاط پر تصادف در ارتباط است.

نجفی گفت: دامنه فعالیت راهداران مازندران به دلیل حجم بالای ترافیک و نوع توپوگرافی استان و گردشگر پذیر آن وسیع بوده که از جمله این فعالیت‌ها می‌توان به اجرای لکه گیری و روکش آسفالت، بهسازی و نگهداری از ابنیه‌های فنی، نصب جداکننده ها، رفع نقاط پرتصادف، نصب انواع علائم وحفاظ، اجرای خط کشی اشاره کرد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران با اعلام شماره تلفن گویای ۱۴۱ جهت دریافت آخرین وضعیت ترافیکی استان افزود: کاربران جاده‌ای جهت انتقال هرگونه شکایت، انتقاد و یا پیشنــهاد مرتبط با حوزه راهــداری و حمل و نقل جاده‌ای استان می‌توانند مراتب را از طریق سـامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۴۱ با ما در میان بگذارند.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.