آمار ابتلا به کرونا در سرزمین‌های اشغالی رکورد زد

بنابر اعلام مقامات رژیم صهیونیستی، آمار مبتلایان به کرونا در یک روز در سرزمین‌های اشغالی به طور چشمگیری افزایش یافته و رکورد جدیدی ثبت کرده است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از جروزالم پست، وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی امروز اعلام کرد در یک شبانه‌روز در سرزمین‌های اشغالی بیش از ۳۰۰۰ هزار بیمار جدید مبتلا به کرونا شناسایی شده است که یک رکورد محسوب می‌شود.

بنا به گفته این مقامات، در ۲۴ ساعت گذشته از میان آزمایش‌های انجام شده نتیجه تست ۳۰۷۴ نفر مثبت بوده که به این ترتیب تعداد بیماران کرونایی در فلسطین اشغالی در حال حاضر به ۲۳ هزار و ۶۹۸ مورد رسیده و حال ۴۱۸ نفر از آن‌ها وخیم است. تاکنون ۹۶۹ نفر در سرزمین‌های اشغالی بر اثر کرونا جان خود را از دست داده‌اند.

یک مقام ارشد کابینه رژیم صهیونیستی در این خصوص گفت داده‌های جدید احتمالا سبب خواهد شد محدودیت‌های جدیدی در برخی از شهر‌ها اعمال شود.

چندی پیش خبر‌هایی از پر شدن ظرفیت بیمارستان‌های رژیم صهیونیستی منتشر شد که در آن اشاره شده بود چند بیمارستان در شهر‌های مهم دیگر تخت خالی برای پذیرش بیماران کرونایی ندارند و کادر درمان این بیمارستان‌ها به شدت تحت فشار هستند.

پیش از این نیز گزارش محرمانه‌ای در پارلمان رژیم صهیونیستی (کنست) نشان داده بود که رژیم صهیونیستی برای مقابله با ویروس جدید کرونا، تجهیزات درمانی کافی ندارد.

بر اساس گزارش سازمان جهانی بهداشت، بر اثر شیوع کرونا در جهان تاکنون ۲۶ میلیون و ۱۷۷ هزار و ۶۰۳ نفر به این ویروس مبتلا شده‌اند که از این تعداد ۸۶۷ هزار و ۳۴۷ نفر جان خود را از دست داده‌اند و ۱۸ میلیون و ۴۴۲ هزار و ۳۰۵ نفر نیز بهبود یافته‌اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار