رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهدخبر داد؛

اعلام زمان بهره برداری از بیمارستان های شهید هاشمی‌نژاد و عباس ناظران در مشهد

بیمارستان‌های شهید هاشمی‌نژاد و عباس ناظران در روز ۱۳ آبان ماه ۹۹ با حضور رئیس جمهور و همچنین وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سیدمحمدحسین بحرینی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: بیمارستان‌های شهید هاشمی‌نژاد و عباس ناظران در روز ۱۳ آبان ماه امسال  با حضور رئیس جمهور و همچنین  وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در مشهد به بهره برداری می رسد.

 او در جریان بازدید از بیمارستان تخصصی بیماران سرطانی عباس ناظران، افزود: یک نمونه همکاری موفق دانشگاه علوم پزشکی مشهد در سال‌های گذشته همکاری با آستان قدس رضوی در ساخت بیمارستان رضوی بود که خدمات شایسته‌ای به بیماران ارائه می‌کند و این مرکز درمانی یکی از بیمارستان‌های معین مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد در دوره مبارزه با بحران کرونا بوده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: این آمادگی را داریم که حوزه کاری بیمارستان امید را که ویژه بیماران سرطانی بوده تغییر کاربری دهیم تا خدمات این گروه از بیماران با همکاری انجمن حمایت از بیماران سرطانی مشهد در بیمارستان تخصصی بیماران سرطانی عباس ناظران ارائه شود؛ همچنین این آمادگی را داریم که کلیه نیرو‌های تخصصی بیمارستان امید را در اختیار انجمن حمایت از بیماران سرطانی مشهد جهت به‌کارگیری در بیمارستان ناظران قرار دهیم.

بحرینی با بیان اینکه برنامه‌های خوبی در مسیر توسعه بهداشت و درمان در حال اجرا بوده و هست،بیان کرد: این برنامه‌ها شامل ۵ پروژه ویژه بوده که این پروژه‌ها شامل بیمارستان شهید هاشمی‌نژاد با پیشرفت ۸۸ درصدی، بیمارستان امداد و نجات با پیشرفت ۶۵ درصدی، پژوهشگاه پردیس دانشگاه با پیشرفت ۷۰ درصدی، دانشکده بهداشت با پیشرفت ۵۵ درصدی و مرکز تخصصی طب سنتی و پیراپزشکی با پیشرفت ۶۰ درصدی بوده است.

او تصریح کرد: در میان پروژه‌های در حال اجرای دانشگاه علوم پزشکی مشهد پروژه بیمارستان شهید هاشمی‌نژاد که همانند بیمارستان عباس ناظران آماده افتتاح در روز ۱۳ آبان ماه امسال، سالروز میلاد فرخنده رئیس مکتب، حضرت محمد (ص) و رئیس مذهب، حضرت امام جعفرصادق (ع) است و این پروژه‌ها با حضور رئیس جمهور و وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افتتاح می‌شود.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد  تاکید کرد: دانشگاه علوم پزشکی مشهد در هر مرحله‌ای که خیران حوزه سلامت به مشکل برخوردند گره‌های ایجاد رو باز کند و همکاری لازم و کامل را داشته باشد.
 

بیشتر بخوانید


بحرینی با اشاره به اینکه دانشگاه علوم پزشکی مشهد آماده عقد یک قرارداد فی‌مابین ۱۰ ساله با انجمن حمایت از بیماران سرطانی مشهد در جهت ارائه خدمات بهداشتی، درمانی و آموزشی در حوزه و تخصص سرطان است، اظهار کرد: این آمادگی را داریم که نیرو‌های متخصص و کاربلد دانشگاه علوم پزشکی مشهد را که در ساخت چند پروژه بیمارستانی در مشهد، فریمان، کاشمر و دیگر نقاط تحت پوشش این دانشگاه موثر و نقش‌آفرین بودند را در اختیار انجمن حمایت از بیماران سرطانی مشهد قرار می‌دهیم.

وی تاکید کرد: پروژه بیمارستان روانپزشکی در بولوار اقدسیه از مجموعه‌های عقب مانده در مسیر ساخت بوده که سرعت‌گیری در مسیر بهره‌برداری این مرکز درمانی حمایت خیران حوزه سلامت را می‌طلبد.

انتهای پیام// ف.غ.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۳ ۰۸ مهر ۱۳۹۹
سلام چرا آزمون اعلام نکردن