برگزاری نشست کمیته‌ های اجرایی نمایشگاه دستاورد‌های دفاع مقدس در مشهد

نشست کمیته‌های اجرایی نمایشگاه ملی دستاورد‌های دفاع مقدس خراسان رضوی در محل نمایشگاه بین‌المللی مشهد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،سردار یوسفعلی‌زاده مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس  خراسان رضوی  با اشاره به چهلیمن سالگرد دفاع مقدس گفت: دشمن با تجاوز به میهن اسلامی آمده بود تا انقلاب اسلامی را ساقط کند، اما امت حزب‌الله با توکل به خداوند و ایستادگی در برابر دنیای استکبار پیروز این میدان شد.

او افزود: به برکت فداکاری و ازخودگذشتگی شهدا و ایثارگران، دفاع مقدس ۴۰ ساله شد و امروز با اقتدار مسیر نورانی که شهدا ترسیم کردند را ادامه می‌دهیم؛ بر همین اساس چهلمین سالگرد این حماسه جاوید باید با استفاده از تمام ظرفیت‌ها برجسته شود.

این مسئول در ادامه به برگزاری نمایشگاه دستاورد‌های دفاع مقدس استان خراسان رضوی در هفته دفاع مقدس اشاره کرد و ادامه داد: این نمایشگاه در ایام سوگواری حضرت اباعبدالله‌الحسین (ع) به یاد شهدا و با هدف نشر ارزش‌های دفاع مقدس و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در محل نمایشگاه بین‌المللی مشهد برگزار می‌شود.
 

بیشتربخوانید

یوسفعلی زاده  نگاه تکلیف‌مدارانه برگزارکنندگان نمایشگاه ملی دستاورد‌های دفاع مقدس را در برپایی این نمایشگاه خواستار شد و پیگیری این مأموریت را با تکیه بر انگیزه‌های انقلابی ضروری دانست.

او در پایان بر ارائه عملکرد دستگاه‌های استانی که در دفاع مقدس نقش داشتند، برجسته‌سازی شعار «ما قوی هستیم» در اقدامات تبلیغی، آماده‌سازی غرفه‌های نمایشگاهی تا ۲۰ شهریور و جدیت و پیگیری کمیته‌های اجرایی نمایشگاه ملی دستاورد‌های دفاع مقدس استان در برپایی این نمایشگاه تأکید کرد.
 
انتهای پیام// ف.غ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار