مدیر آموزش و پرورش بهبهان از برگزاری آئین بازگشایی مدارس و هفته دفاع مقدس ۱۵ شهریور ماه در مدارس شهرستان خبر داد.

رسول عبدی پور مدیر آموزش و پرورش بهبهان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: طبق برنامه وزارت آموزش و پرورش، زنگ بازگشایی مدارس در سراسر کشور روز شنبه ۱۵ شهریور ماه نواخته خواهد شد.

او در ادامه با اشاره به لزوم توجه به سلامت دانش آموزان به دلیل بیماری کرونا، افزود: کلیه مدارس با ضدعفونی کردن فضا‌های آموزشی و تهیه تجهیزات لازم جهت رعایت اصول بهداشتی برای حضور دانش آموزان طبق جدول زمانی تعیین شده مهیا هستند.

عبدی پور بیان داشت: روز شنبه ۱۵ شهریور، آیین نواختن زنگ نمادین غنچه‌ها، شکوفه ها، جوانه‌ها و زنگ مهر و مقاومت با حضور مسئولان، نوآموزان، دانش آموزان و معلمان ساعت ۸ صبح در دبستان زهرای اطهر (س) منصوریه و دبیرستان شهید مقبلی برگزار خواهد شد و سال تحصیلی جدید رسما آغاز می‌شود.

مدیر آموزش و پرورش بهبهان عنوان کرد: همچنین در این روز، زنگ نماز و اقامه نماز ظهر و عصر برای کلیه دوره‌های تحصیلی با رعایت نکات بهداشتی هنگام اذان ظهر برگزار می‌شود.

 آئین نمادین زنگ مهر و بازگشایی مدارس در مدارس روستایی با حضور معاونان و کارشناسان اداره آموزش و پرورش بهبهان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.