اولین اطلاعات سخت افزاری منتشر شده از گوشی Nokia 9.3 PureView

برخی از خرده فروشان گوشی‌های هوشمند، اطلاعات سخت افزاری گوشی Nokia 9.3 PureView را منتشر کردند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت نوکیا چند سالی است که با عرضه گوشی‌های هوشمند مبتنی بر سیستم عامل اندروید، قصد بازگشت به بازار گوشی‌های همراه را دارد تا از این طریق ضرری که چند سال پیش به دلیل استفاده از سیستم عامل ویندوز کرده بود را جبران کند. یک سال پیش بود که این شرکت گوشی Nokia 9 PureView را که از دوربین پنج‌گانه بهره می‌برد، وارد بازار کرد. اما این گوشی نتوانست آن طور که باید و شاید برای نوکیا سودآوری داشته باشد و به نوعی شرکت نوکیا باز هم پس از عرضه یک گوشی دچار ضرر شد. اما به تازگی اخباری در فضای مجازی منتشر شده است که اعلام می‌کند شرکت نوکیا قصد دارد نسخه دوم این گوشی که با بهبود‌های چشمگیری همراه شده را با نام Nokia 9.3 PureView وارد بازار کند.

این خبر توسط یکی از کارکنان شرکت نوکیا در فضای مجازی منتشر شد و وی درباره این گوشی اعلام کرد که به زودی باید شاهد رونمایی از نسخه جدید Nokia 9 باشیم. چندی پس از اعلام این خبر بسیاری از خرده فروشی‌های تلفن همراه برخی از مشخصات سخت افزاری این گوشی را منتشر کردند.

گوشی Nokia 9.3 PureView

برخی از اطلاعات سخت افزاری گوشی Nokia 9.3 PureView

گوشی Nokia 9.3 PureView از یک نمایشگر با نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز استفاده می‌کند که به احتمال بسیار زیاد از نوع OLED است. در بخش دوربین نیز باید گفت این گوشی از یک دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی و یک لنز ۶۴ مگاپیکسلی که هنوز عملکرد آن مشخص نیست استفاده خواهد کرد؛ گفتنی است این گوشی از دوربین پنج‌گانه بهره می‌برد، اما هنوز هیچ اطلاعاتی درباره سه لنز دیگر آن منتشر نشده است. دوربین این گوشی توانایی فیلمبرداری با کیفیت 8K را خواهد داشت.

گوشی Nokia 9.3 از پردازنده Snapdragon 865 استفاده می‌کند که توان پردازش قابل قبولی دارد. هنوز اطلاعاتی از دیگر مشخصات این گوشی هوشمند در فضای مجازی منتشر نشده است و باید تا زمان اعلام شرکت نوکیا منتظر ماند.


بیشتر بخوانید:


 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۴ ۱۷ شهريور ۱۳۹۹
یه اشتباه در زمان ورود اندروید به بازار و بعد رفتن به ویندوزفن و بعد شروع دوباره با اندروید نوکیا رو به فنا داد
آخرین اخبار