میراث فرهنگی از سرمایه‌گذاران به طور ویژه حمایت می‌کند

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌غربی گفت: میراث فرهنگی استان از سرمایه‌گذاری در ساخت تاسیسات گردشگری مدرن مانند پل‌های معلق و تله‌کابین به طور ویژه حمایت می‌کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه،  جلیل جباری مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌غربی اظهار کرد: یکی از اقدامات برای رونق گردشگری در استان حمایت از انجام سرمایه‌گذاری است که برای همین منظور اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان بسته‌های ویژه سرمایه‌گذاری تهیه و در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌دهد.

جباری افزود:  از آنجایی که در حال حاضر تاسیسات گردشگری مدرن مانند ساخت تله‌کابین، پل معلق، پل شیشه‌ای و ... از جذابیت بالایی برای مسافران برخوردار است ترویج این نوع گردشگری و سوق دادن سرمایه‌گذاران برای سرمایه‌گذاری در این بخش از جمله برنامه‌های اداره‌کل میراث‌فرهنگی استان است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌غربی عنوان کرد:در صورت اثبات صلاحیت مالی و فنی سرمایه‌گذار، اقدامات لازم برای صدور مجوز‌های لازم در اسرع وقت انجام خواهد گرفت تا سرمایه‌گذاران درگیر بروکراسی‌های اداری نباشند.»

او  تصریح کرد:در حال حاضر تعدادی از سرمایه‌گذاران برای ساخت پل شیشه‌ای در سد مهاباد و پل معلق بر روی رودخانه‌های مهم استان اعلام آمادگی کردند.

جباری خاطرنشان کرد:با توجه به کوهستانی بودن و طبیعت بکر و دست نخوره در بخش‌های مختلف استان امکان ساخت تله‌کابین در چندین نقطه از استان علاوه بر ارومیه نیز وجود دارد که از سرمایه‌گذاران برای ساخت تله‌کابین در این مناطق نیز دعوت می‌شود.

 

انتهای پیام/ن م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.