یاری کردن نیازمندان در شرایط کرونایی وظیفه همه ماست

نماینده، ولی فقیه در آذربایجان شرقی بر ضرورت یاری کردن نیازمندان درشرایط کرونایی که وظیفه همگی است تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،عصر امروز حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم نماینده، ولی فقیه در آذربایجان شرقی در مراسم توزیع ۲ هزار بسته معیشتی در مسجد حضرت محمد (ص) شهرک امام تبریز با بیان اینکه باید در این شرایط دستگیر و یاریگر یکدیگر باشیم تا مشکلات موجود به لطف خدا برطرف شودگفت: باید در کمک به نیازمندان در این شرایط کرونایی توجه بسیار زیادی داشته باشیم و نگذاریم این عزیزان در مضیقه باشند.


او ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیت الله مدنیبیان کرد: بعد از ۴۰ سال اسم ایشان هنوز از یاد‌ها نرفته و در دل‌ها جریان دارد چرا که اخلاص، تواضع و مردمداری این شهید والا مقام در خاطر مردم ثبت شده است.

او با تاکید بر اینکه امسال باید مسئولین زیربط و سازمان‌های فرهنگی برای راهپیمایی عظیم اربعین در کشور تلاش کنند افزود: از فردا به لطف خد مدارس باز میشود لذا باید توجه کنیم تا افرادی که واقعا نیازمند هستند و توان تهیه لوازالتخریر ندارند به آن‌ها کمک رسانی انجام شود.

همچنین حجت الاسلام علی طالبی مسئول مرکز نیکوکاری حلف الفضول شهرک امام تبریز گفت: در این مرحله از کمک‌های مومنانه تعداد ۲ هزار بسته معیشتی شامل چندین قلم کالای اساسی به ارزش بیش از ۳۰۰ میلیون تومان برای توزیع بین خانواده‌های نیازمند و مددجوی کمیته امداد فراهم شده است که توزیع می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.