تمام مدارس برای شروع سال تحصیلی جدید آمادگی کامل دارند

مدیر آموزش و پرورش شهرستان روانسر گفت: با اجرای پروژه مهر و زیباسازی و فضاسازی، تمام مدارس برای شروع سال تحصیلی جدید آمادگی کامل دارند.

تمام مدارس برای شروع سال تحصیلی جدید آمادگی کامل دارند به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ کامران حسین زاده مدیر آموزش و پرورش شهرستان روانسر  گفت: محل خدمت تمام آموزگاران و دبیران مدارس این شهرستان برای سال تحصیلی جدید تعیین شده است.

او بیان کرد: در روز شنبه ۱۵ شهریور ماه ۹۹ و در اولین روز بازگشایی مدارس در مراسمی با حضور مسئولان محلی، خانواده‌های شاهد و ایثارگران با نواختن زنگ بازگشایی مدارس سال تحصیلی جدید شروع می‌شود.

شیفت کاری مدارس شهرستان روانسر مشخص شده است

مدیر آموزش پرورش روانسر ادامه داد: جدول شیفت کاری مدارس شهرستان روانسر برای سال تحصیلی جدید در ۲ گروه چرخشی و ثابت صبح مشخص شده است.

او گفت: در روز شنبه ۱۵ شهریور ماه ۱۳۹۹ تمام مدارس گروه شهید رجایی در نوبت صبح دایر است و مدارس گروه شهید باهنر در نوبت بعدازظهر فعالیت آموزشی و تربیتی خود را ارائه می‌دهند.

مدیر آموزش و پرورش روانسر اظهار کرد: ۴۲ آموزشگاه این شهرستان به صورت چرخشی نوبت صبح و بعدازظهر دایر می‌شود و ۱۱۰ مدرسه شهری و روستایی بصورت ثابت صبح است.

او افزود: ۲۶۵ آموزگار مدارس ابتدایی این شهرستان به تفکیک زن و مرد و بر اساس امتیاز محل خدمت خود برای سال تحصیلی جدید را انتخاب کرده اند.

کامران حسین زاده افزود: امسال  بیش از پنج هزار و ۱۳۰ دانش آموز دختر و پسر در ۱۱۲مدرسه ابتدایی مشغول تحصیل می‌شوند.

او با بیان اینکه دوران دبستان هم از لحاظ کمی و کیفی در موفقیت تحصیلی و تربیتی دانش آموزان تاثیر گذار است اضافه کرد: آموزش و پرورش یکی از رکن‌های اساسی توسعه است که ستون‌های اصلی آن در آموزش ابتدایی می‌باشد و آموزگار نقش اول را ایفا می‌کند.

نظارت جدی بر سرویس‌های حمل و نقل دانش آموزان

مدیر آموزش و پرورش روانسر در بخش پایانی سخنان خود گفت: با آغاز سال تحصیلی جدید بر فعالیت سرویس‌های حمل و نقل دانش آموزان نظارت جدی‌تر و بیشتری صورت می‌گیرد.

حسین زاده از برنامه کارگروه ماده ۱۸ با مشارکت آموزش و پرورش، نیروی انتظامی و شهرداری برای ساماندهی سرویس‌های حمل و نقل دانش آموزی در سال تحصیلی جدید خبر داد و افزود: با همکاری پلیس راه و پلیس راهور از فعالیت سرویس‌های فاقد معاینه فنی و بیمه نامه شخص ثالث جلوگیری خواهد شد.

او بیان کرد: آئین نامه سرویس‌های حمل و نقل دانش آموزان به مدارس شهرستان روانسر ابلاغ شده و مدیران می‌بایست بر اساس مفاد آئین نامه از وسایل نقلیه مطمئن و دارای مجوز استفاده کنند.

مدیر آموزش و پرورش روانسر با بیان اینکه به کارگیری رانندگان مجرد در تمام مدارس اعم از دخترانه و پسرانه ممنوع است و اولویت خدمات حمل و نقل در مدارس دخترانه با بانوان است، اضافه کرد: حمل و نقل دانش آموزان به صورت مختلط در تمام دوره‌های تحصیلی ممنوع است و در موارد خاص با پیشنهاد کارگروه مدرسه و دریافت مجوز از حراست آموزش و پرورش بلامانع است.

حسین زاده اظهار کرد: رانندگان و پیمانکاران اجازه دریافت هیچ گونه وجهی از اولیا دانش آموزان ندارند و مدیران باید کرایه‌ها را به صورت ماهیانه دریافت و ترتیبی اتخاذ کنند که کرایه‌های ۹ ماه قرارداد تا پایان اسفند تسویه شود.

او بیان کرد: تمام وجوه سرویس ایاب و ذهاب دانش آموزی ابتدا به حساب مدارس واریز و مدیران مدارس و انجمن اولیاء و مربیان با رانندگان و پیمانکاران قرار داد منعقد می‌کنند.

 

انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.