رئیس سازمان بسیج مستضعفین:

امنیت در سنگر علم، نشأت گرفته از جهاد شهید سلیمانی است

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: امنیت امروز ایران، حاصل جهاد شهید سلیمانی است تا دانش آموزان در کمال امنیت در سنگر علم به ساختن ایران بپردازند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سردار غلامرضا سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین امروز در آیین بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی جدید همراه با نواختن زنگ از مرقد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در شهر کرمان گفت: مراسم آغازین سال تحصیلی جدید و نواخته شدن زنگ مدارس و آموزشگا‌ه های استان کرمان از کنار مزار شهید حاج قاسم سلیمانی، پیام‌های روشن و نورانی را به همراه دارد. 

 او افزود: خداوند شهادت را به سردار توحیدیش عنایت کرد تا مقام آن انسان بزرگ، جاودانه شود. 

سردار سلیمانی بیان داشت: همان طور که رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) فرمودند: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی یک مکتب راه و درس آموز بود و او فاتحه الکتاب گام دوم انقلاب است. 

 او گفت: شهادت حاج قاسم سلیمانی در خارج از مرز‌های میهن اسلامی اتفاق افتاد؛ ولی امنیت به ارمغان آمده حاصل از جهاد و دفاع آن بزرگوار بود و امنیت امروز ایران، حاصل جهاد شهید حاج قاسم سلیمانی است تا دانش آموزان در کمال امنیت در سنگر علم و دانش به ساختن ایران بپردازند تا الگویی سازنده در جهان اسلام و دنیا قلمداد شوند. 

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: دفاع سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، دستاورد‌های بزرگی برای جهان اسلام و بشریت به ارمغان داشته است و او یک مصلح جهانی بود. 

 او با اشاره به اینکه ملت ایران ۳۶ هزار شهید دانش آموز تقدیم کرد تا در برابر توطئه‌ها، باعظمت جلو رود، افزود: دانش آموزان در گام دوم انقلاب در تحقق و تسخیر مرز‌ها تلاش کنند. 

 سردار سلیمانی گفت: موفقیت‌ها و پیروزی‌ها در ۴۰ سال انقلاب، ستودنی است و این موفقیت‌ها در گام دوم انقلاب ادامه پیدا خواهد کرد. 

امسال زنگ آغاز سال تحصیلی جدید مدارس در کرمان با عنوان زنگ ایثار و شهادت از کنار مزار شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور سردار غلامرضا سلیمانی، رییس سازمان بسیج مستضعفین، رضوان حکیم زاده، معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش، مسئولان استان کرمان و دانش آموزان نواخته شد تا دانش آموزان هم ادامه دهنده راه و مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی باشند.

 انتهای پیام/ م 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار