در جهت ارتقای سطح آموزش؛

ایستگاه های صدا و سیمای خراسان جنوبی افزایش یافت

استاندار خراسان جنوبی گفت: برای بهره مندی هر چه بیشتر دانش آموزان از آموزش ‌های سال تحصیلی جدید، تعداد ایستگاه‌های صدا و سیمای استان را به ۱۰۰ ایستگاه افزایش داده ایم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، معتمدیان استاندار خراسان جنوبی در آیین به صدا درآمدن زنگ مدارس در هنرستان شهیده سهام خیام گفت: امسال با توجه به ضرورت و لزوم برقراری عدالت اجتماعی در آموزش و پرورش، در چند ماه اخیر ۵۵ ایستگاه جدید تلویزیونی و رادیویی راه اندازی کرده ایم تا دانش آموزان به نحو شایسته بتوانند از شبکه‌های دیجیتال استفاده کنند.

او افزود: تلاش می‌کنیم تا فناوری ‌های نوین را برای مدارس به کار بگیریم، بنابر این با آموزش‌های حضوری، آموزش از طریق صدا و سیما، فضای مجازی و تولید محتوا، آموزش ترکیبی را امسال تجربه می کنیم.


بیشتر بخوانید


معتمدیان همچنین با گرامیداشت ایام سوگواری اباعبدالله الحسین (ع) و تبریک آغاز سال تحصیلی به دانش آموزان، خانواده‌ها و اولیای مدرسه افزود: در شرایطی سال تحصیلی را آغاز می کنیم که با ویروس منحوس کرونا روبرو هستیم و دستور العمل های بهداشتی باید رعایت شود.

استاندار خراسان جنوبی تصریح کرد: برای رفاه مناطق کمتر برخوردار، ۲۰۰ هزار عدد ماسک رایگان را در اختیار آموزش و پرورش برای توزیع قرار خواهیم داد.

انتهای پیام/ ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار