زنگ آغاز سال تحصیلی جدید در اردبیل به صدا درآمد

زنگ آغاز سال تحصیلی جدید با حضور مسئولان استانی دقایقی پیش در استان اردبیل به صدا درآمد.

زنگ آغاز سال تحصیلی جدید در اردبیل به صدا درآمد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، دقایقی پیش نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل با حضور در دبیرستان استعداد‌های درخشان شهید بهشتی اردبیل زنگ آغاز سال تحصیلی جدید را در استان اردبیل بصدا در آورد.

استاندار اردبیل هم با حضور در مدرسه متوسطه اول دخترانه جعفر زاده محله اوروج آباد حاشیه شهر اردبیل زنگ آغاز سال تحصیلی جدید را در این دبیرستان طنین انداز کرد.

در مراسم آغاز سال تحصیلی جدیدآیت الله عاملی نماینده ولی فقیه در استان، در سخنانی با تبیین اهمیت و جایگاه رفیع آموزش و پرورش در پیشرفت‌های علمی، فرهنگی، اجتمایی و اقتصادی کشور، معلمان و دانش آموزان را به تلاش بیشتر علمی، پژوهشی و آموزشی برای فتح قلل علمی دنیا فراخواند.

او بر لزوم رعایت دستورات بهداشتی در مدارس استان برای پیشگیری از ابتلای دانش آموزان و خانواده هایشان به کرونا تاکید کرد و گفت: ریشه تمامی مسائل و مشکلات کشور فرهنگی است و مدارس کشور بهترین مکان برای تربیت نسل‌های با فرهنگ، خردمند، کارآمد و توانمند است.

با آغاز سال تحصیلی جدید، بیش از ۲۵۰ هزار دانش آموز در ۱۲ هزار مدرسه و ۳ هزار و ۳۴۰ کلاس درس استان اردبیل مشغول به تحصیل شدند، بیش از ۱۹ هزار معلم و کادر آموزشی هم در عرصه آموزش دانش آموزان تلاش مقدس خود را آغاز کردند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.