شهدا و مدافعان حرم تربیت شدگان مکتب سیدالشهدا هستند

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: شهدا و مدافعان حرم تربیت شدگان مکتب سیدالشهدا (ع) هستند که با تمام وجود به آن حضرت لبیک گفتند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، حجت الاسلام میثم فیاضی، مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل پیش از ظهر امروز در جمع عزاداران اجتماع عاشورای حسینی اردبیل گفت: سیدالشهدا (ع) مدرسه‌ای ایجاد کرد که تربیت شدگانش شهدا و مدافعان حرم بودند که با تمام وجود به آن حضرت لبیک گفتند.

او افزود: اندیشه مقاومت امروز در جای جای جهان با تاسی از پیام‌های عاشورا شکل گرفته و با فرهنک عاشورایی و شعار «هیهات من الذله» در مقابل ظلم و جور ایستاده است.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل تاکید کرد: امام حسین (ع) با خون و ایثار خود راه حق و حقیقت را به ما نشان داده و اگر در ۴۱سال گذشته تمام هجمه‌ها و توطئه‌های دشمنان نقش بر آب شده حاصل اندیشه مقاومت و فرهنگ عاشورایی ملت ایران اسلامی است.

فیاضی وجود امام حسین (ع) را مملو از نور پروردگار متعال دانست و گفت: دشمنان اسلام قرن‌ها تلاش کردند تا نور حق را خاموش کنند، اما نور الهی هیچگاه خاموش نمی‌شود و این نور روز به روز در جهان پرفروغ‌تر می‌شود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.