تشدید بازرسی‌های بهداشت محیط در بسیج مقابله با بیماری کووید-۱۹

در مرداد ماه امسال، ۱۷ هزار و ۸۱۵ مورد بازدید از اماکن عمومی و مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی چهارمحال و بختیاری به عمل آمد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سید راشد جزایری معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد و رئیس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری، از تشدید بازرسی‌های بهداشت محیط در بسیج مقابله با بیماری کووید ۱۹ در مرداد ماه ۹۹ خبر داد.

او افزود: در مرداد ماه امسال، ۱۷ هزار و ۸۱۵ مورد بازدید از اماکن عمومی و مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی چهارمحال و بختیاری به عمل آمد.

جزایری تعداد کل مراکز تهیه و توزیع، طبخ، عرضه و فروش مواد غذایی تحت پوشش را ۱۲ هزار و ۳۱ باب اعلام و اضافه کرد: تعداد کل اماکن عمومی تحت پوشش نیز چهار هزار و ۴۸۸ باب است.


بیشتر بخوانید


او گفت: طی بازرسی‌های انجام شده ۸۹ درصد از مراکز تهیه، توزیع، طبخ و عرضه و فروش مواد غذایی و ۸۴ درصد از امکنه عمومی دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کردند.

جزایری به رعایت بهداشت و اصول حفاظت فردی از سوی ۸۸ درصد از مراکز تهیه، توزیع، طبخ و عرضه و فروش مواد غذایی اشاره کرد و افزود: همچنین ۸۵ درصد از امکنه عمومی این اصول را رعایت نموده‌اند.

او، تعداد اماکن عمومی ثبت نام شده در سامانه سلامت را چهار هزار و ۷۸۷ باب اعلام کرد و از معرفی ۲۸۶ مرکز تهیه، توزیع، طبخ و عرضه و فروش مواد غذایی و ۶۸ امکنه عمومی متخلف به مراجع قضایی خبر داد.

جزایری افزود: در مرداد ماه ۹۹، تعداد ۴۸۰ مورد بازدید مشترک با سایر دستگاه‌ها انجام شد.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار