بسته اخبار حوادث امروز شنبه ۱۵ شهریور ماه؛

از لو رفتن باند توزیع مواد مخدر تا اعتراف سارقان به ۴۰ فقره سرقت

مهم‌ترین حوادث امروز شنبه ۱۵ شهریور ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، مهم‌ترین حوادث امروز شنبه ۱۵ شهریور ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

باند توزیع مواد مخدر در میبد لو رفت

سرهنگ سید محمد طاهر موسوی فرمانده انتظامی شهرستان میبد گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان میبد از حمل و جابجایی مقادیری مواد مخدر توسط یک باند توزیع مواد در شهرستان میبد با خبر شدند.

موسوی افزود: با افزایش کنترل تردد و گشت‌های انتظامی سه نفر توزیع کننده مواد مخدر در یکی از خیابان‌های شهرستان میبد شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه دستگیر شدند.

این مقام انتظامی با اشاره به کشف چهار کیلوگرم تریاک در بازرسی از مخفیگاهشان خاطرنشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

توقیف کامیون با محموله ۱۴ میلیاردی قاچاق

سردار عباسعلی بهدانی فر، مانده انتظامی استان یزد، گفت: با هدف مقابله با ورود کالای قاچاق، ماموران ایستگاه بازرسی شهید مدنی استان یزد هنگام انجام وظایف ذاتی به یک دستگاه کامیون بنز مشکوک شدند و خودرو را برای بازرسی به پارکینگ هدایت کردند.

 او افزود: ماموران در بازرسی از این کامیون بیش از دو هزار و ۷۰ قلم انواع وسایل الکترونیکی فاقد مجوز و قاچاق شامل؛ مودم وای فای، ماینر و غیره را کشف و دو متهم را در این خصوص دستگیر و به مقام قانونی معرفی کردند.

سردار بهدانی فردبا بیان اینکه کارشناسان ارزش این کالا‌های قاچاق را ۱۴ میلیارد ریال برآورد کرده اند افزود: محموله قاچاق کشف شده که از جنوب کشور به مقصد استان‌های مرکزی بارگیری شده بود تحویل گمرک استان یزد شد.

دستگیری سه قاچاقچی مواد مخدر در اردکان

سرهنگ سیدرضا صادقیان، فرمانده انتظامی شهرستان اردکان گفت: با هدف برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر و ایستگاه بازرسی این فرماندهی با همکاری ماموران مواد مخدر میبد با انجام کار اطلاعاتی در محور اردکان_چوپانان یک خودرو سواری پراید را که قصد انتقال یک محوله مواد مخدر را داشت شناسایی کردند.

سرهنگ صادقیان افزود: ماموران در ادامه به خودرو دستور ایست داده که قاچاقچیان بدون توجه به ایست پلیس، اقدام به فرار کردند اما پس از طی مسافتی تعقیب و گریز خودرو  توقیف و متهمان دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اردکان تصریح کرد: در بازرسی از این خودرو، ۶۰ کیلوگرم تریاک کشف که پرونده قضائی در این خصوص تشکیل و به همراه متهمان به دادسرا ارسال شد.

او در پایان از شهروندان خواست برای کاهش تبعات اجتماعی ناشی از مواد مخدر در صورت برخورد با هرگونه مورد مشکوک در زمینه خرید، فروش و حمل مواد مخدر سریعأ مراتب را جهت شناسایی و دستگیری سوداگران مرگ به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

اعتراف سارقان به ۴۰ فقره سرقت در یزد

سردار عباسعلی بهدانی فرد، فرمانده انتظامی استان یزد، گفت: با توجه به وقوع چندین فقره سرقت منزل در مناطق مختلف شهر یزد بررسی موضوع در دستور کار ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی قرار گرفت.

سردار بهدانی فرد افزود: بررسی صحنه‌ها به همت پلیس، نشانگر این بود که سارقان ضمن شناسایی منازل مسکونی خالی از سکنه، دست به سرقت طلاجات و اموال با ارزش می زده و با یک دستگاه خودرو سواری پژو از محل متواری می شدند.

او بیان کرد: کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت با انجام کار اطلاعاتی گسترده، سرانجام دو سارق سابقه دار و حرفه‌ای را شناسایی و آن‌ها را هنگام تردد در شهر یزد دستگیر و برای انجام بازجویی به پلیس آگاهی انتقال دادند.

سردار بهدانی فرد ادامه داد: متهمان در اداره پلیس به ۴۰ فقره سرقت طلاجات، وجه نقد و اموال و وسایل قیمتی به ارزش ۴۰ میلیارد ریال از منازل مسکونی در محله‌های مختلف شهر یزد اعتراف و تحویل مقامات قضائی شدند.

فرمانده انتظامی استان یزد با بیان اینکه شناسایی و دستگیری مالخر این پرونده نیز در دستور کار پلیس قرار دارد خاطر نشان کرد: سارقان بیشتر دست به سرقت از منازلی می‌زنند که از لحاظ ایمنی در وضعیت ضعیفی قرار دارد، که شهروندان باید ضمن تجهیز منازل خود به دوربین یا سایر وسایل ایمنی ضد سرقت، از نگهداری وجه نقد و دیگر اموال با ارزش در منزل خودداری کنند.

 انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار