بازسازی ۷۶درصد واحد‌های روستایی لرستان

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لرستان گفت: ۷۶ درصد واحد‌های مسکن روستایی استان مقاوم سازی و بازسازی شده که امیدواریم این ضریب تا پایان امسال به ۸۵ درصد افزایش یابد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازلرستان، مسعود رضایی اظهار داشت: حدود ۱۵۳ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در روستا‌های استان ساخته شد که از این تعداد ۱۲۱ هزار واحد از تسهیلات مقاوم سازی و نوسازی بنیاد مسکن استفاده کرده‌اند.

او گفت: تاکنون بیش از ۷۶ درصد از واحد‌های مسکن روستایی استان بازسازی شده و حدود ۳۲ هزار واحد دیگر نیاز به مقاوم سازی دارد که طبق برنامه و میانگین سالانه باید حدود هشت هزار واحد در سال مقاوم شود.

او ادامه داد: امسال تسهیلات بازسازی روستایی از ۴۰ به ۵۰ میلیون تومان افزایش یافته که در این راستا بیش از پنج هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی از این وام‌ها استفاده می‌کنند.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لرستان اضافه کرد: همچنین تمام واحد‌های خسارت دیده از سیل ارزیابی شده و برخی واحد‌های آسیب دیده منطقه کرگانه خرم آباد دارای مشکلاتی هستند که تاکنون به ۵۸ واحد از این منازل که امکان دریافت تسهیلات را داشتند وام پرداخت شده است.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.