رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام مطرح کرد;

خدمات دهی مناسب به مصدومان حادثه انفجار گاز کلر در روستای زنجیره علیا

کریمیان گفت: در جریان وقوع حادثه انفجار گاز کلر در روستای زنجیره علیا شاهد عملکرد و نمایش شایسته و درخشان خدمات دهی به مصدومان این حادثه بودیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ محمد کریمیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام در سی و ششمین جلسه ستاد استانی مدیریت مبارزه با کرونا ضمن تقدیر از همکاری و تعامل ویژه مسئولان استانی با دانشگاه علوم پزشکی ایلام در راستای خدمت به مردم و تحقق اهداف حوزه سلامت گفت: در جریان وقوع حادثه انفجار گاز کلر در روستای زنجیره علیا شاهد عملکرد و نمایش شایسته و درخشان خدمات دهی به مصدومان این حادثه با مدیریت استاندار محترم و سرعت عمل و خدمات رسانی به موقع از سوی دانشگاه علوم پزشکی در بخش درمان و فوریت‌های پزشکی و همکاری و همراهی شایسته دستگاه‌ها و ارگان‌های ذیربط بودیم که بدین منظور تقدیر مسئولان وزارت بهداشت و در راس آنان جناب آقای دکتر نمکی را شاهد بودیم.

او ادامه داد: وقوع این حادثه در واقع به نوعی معیاری در جهت سنجش میزان آمادگی و توان و اقدام به موقع و خدمات دهی و مدیریت بحران در شرایط بحرانی بود که خوشبختانه تمامی دستگاه‌ها و ارگان‌های ذیربط در کنار دانشگاه علوم پزشکی ایلام با مدیریت و خدمات رسانی شایسته به مصدومان، از بروز تلفات انسانی در این حادثه جلوگیری به عمل آوردند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام در ادامه به آمار مبتلایان به کرونا در استان اشاره کرد و افزود: در استان ایلام، آمار نمونه‌گیری، بستری، مثبت و فوتی در مبتلایان به ویروس کرونا، در شهریورماه نسبت به ماه‌های تیر و مرداد روندی کاهشی دارد.

او مطرح کرد: وضعیت ابتلای افراد در استان برحسب جنس بدین صورت است که، درصد ابتلا در مردان ۵۵ درصد و در زنان ۴۵ درصد می‌باشد.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.