اجرای طرح ایمن سازی تردد ویژه کاربران آسیب پذیر جاده ای

طرح ایمن سازی فیزیکی و تردد ویژه کاربران آسیب پذیر، در جاده های مازندران آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،علی نصیری معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران گفت: با توجه به اعتبارات ابلاغی، طرح ایمن سازی فیزیکی ویژه کاربران آسیب پذیر مانند عابران پیاده و راکبان موتورسیکلت با هدف ارتقای ایمنی تردد این کاربران آغاز شد.

او افزود:با توجه به سهم بالای فوتی عابران پیاده و راکبان موتور سیکلت در تصادفات رانندگی و لزوم کاهش سرعت وسایل نقلیه به منظور تردد ایمن این گروه از کاربران جاده‌ای، اقدامات آرامسازی ترافیک با ساخت سرعت کاه‌های استاندارد در محور‌های اصلی و فرعی استان آغاز گردید.

 نصیری گفت: علیرغم کاهش تصادفات و فوتی های سوانح جاده‌ای از ابتدای امسال تا پایان تیرماه، با توجه به آغاز فصل برداشت محصولات کشاورزی و به تبع آن افزایش تردد عابران پیاده و موتورسواران اقدامات ویژه ایمن سازی در محور‌های پرتردد و مراکز جمعیتی روستایی در استان در دستور کار اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران قرار گرفت.

معاون حمل و نقل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران اظهار امیدواری کرد که با همکاری همه دستگاه‌های درگیر در زمینه ارتقای ایمنی تردد و افزایش فرهنگ عمومی در رعایت قوانین و مقررات ایمنی از سوی رانندگان و سایر کاربران جاده ای، شاهد تداوم کاهش تصادفات و فوتی ها سوانح رانندگی در مازندران باشیم.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار