سرمربی تیم دو و میدانی پلیمر خلیج فارس:

ما قهرمانی را همراه با اخلاق مداری می‌خواهیم/ نتایج پلیمر رضایت بخش است

سپهوند گفت: در دومین حضور خود در لیگ دو و میدانی به دنبال قهرمانی همراه با اخلاق مداری هستیم.

سیاوش سپهوند سرمربی تیم دو و میدانی پلیمر خلیج فارس  خرم آباد در گفت و گو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره وضعیت این تیم در لیگ دو و میدانی اظهار کرد: ما برای دومین بار در  مسابقات دو و میدانی شرکت می‌کنیم و به دنبال کسب قهرمانی همراه با اخلاق مداری هستیم. امسال جوانگرایی کردیم و حدود ۷۰ درصد از تیم ما جوان هستند. علاوه بر  این ورزشکاران مطرح  و بومی هم در ترکیب تیم ما حضور دارند و یک دونده لهستانی هم در  پرتاب چکش  به تیم اضافه کردیم.  

او ادامه داد:  همچنین کادر مربیگری باتجربه‌ای در تیم دو و میدانی پلیمر خلیج فارس داریم و امیدواریم با همفکری و مشاوره با یکدیگر بتوانیم  تیم پلیمر را قهرمان لیگ دو و میدانی کنیم. حسین رحیمی مدیرعامل باشگاه پلیمر  تدارکات خوبی برای تیم در نظر گرفته است و از او تشکر ویژه‌ای می‌کنم که نگاه ویژه‌ای به دو و میدانی دارد. من از  مدیرکل ورزش استان لرستان و سرپرست فدراسیون دو و میدانی هم تشکر می‌کنم که این مسیر را برای پیشرفت این رشته ورزشی و باشگاه پلیمر خلیج فارس هموار کرده اند.  

سپهوند درباره ارزیابی اش از نتایج روز نخست لیگ دو و میدانی گفت: نتایج روز اول رضایت بخش بود و در ماده‌هایی که انتظار نداشتیم مدال‌های طلا و نقره گرفتیم. این موضوع نشان می‌دهد که گام بزرگی برای قهرمانی برداشته ایم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار