مربی دو و میدانی تیم سپاهان:

نفرات اول و دوم ایران را به خدمت گرفته ایم/ مسابقات دو و میدانی باید در حد استاندارد برگزار شود

مربی دو و میدانی سپاهان درباره وضعیت این تیم اصفهانی در مسابقات قهرمانی باشگاه‌های کشور توضیحاتی ارائه کرد.

نفرات اول و دوم ایران را به خدمت گرفته ایم/ مسابقات دو و میدانی باید در حد استاندارد برگزار شودبهزاد مصطفوی مربی تیم دو و میدانی سپاهان در گفت‌وگو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: خدا را شکر وضعیت تیم سپاهان در ماده‌های استقامت و نیمه استقامت خوب است و موفق شدیم با تلاش مشفقی (سرپرست تیم) و برکت (رئیس هیئت دو و میدانی اصفهان) نفرات خوبی را به خدمت بگیریم. امسال ما یک سپاهان پرقدرتی را در دو و میدانی کشورمان به نمایش می‌گذاریم. در رشته پیاده روی بهترین نتایج را  این تیم اصفهانی  کسب کرد و حمیدرضا زور آوند و آرمین شاه ملکی ۲ ورزشکار پیاده روی تیم ما به ترتیب مدال طلا و مدال نقره را به دست آوردند.  

او ادامه داد: وضعیت تیم سپاهان خوب است و همه تلاش خود را می‌کنیم که  همه امتیازات  را در ماده‌های مختلف دو و میدانی از آن خود کنیم. ورزشکاران اصفهانی با حمایت مسئولان باشگاه فولاد مبارکه اصفهان انرژی مضاعف گرفته اند. همچنین  امسال شاهد بودیم که دوندگان بسیاری از نقاط مختلف کشور خواستار حضور در  تیم دو و میدانی سپاهان بودند. نفرات اول و دوم دو و میدانی ایران  را توانستیم به خدمت بگیریم و با انگیزه و  سرحال آماده مسابقات می‌شوند.  

امیدوارم تیم دو و میدانی  سپاهان بر سکوی قهرمانی قرار بگیرد 

مصطفوی گفت: به هر حال ما در هفته اول لیگ دو و میدانی باید ببینیم چه اتفاقی رخ می‌دهد. رقابت تنگاتنگی بین چند تیم دو و میدانی وجود دارد اما امیدوارم تیم سپاهان در هفته اول بر سکوی قهرمانی قرار بگیرد.  

مربی سپاهان بیان کرد: ما از فدراسیون دو و میدانی انتظار داریم تا سطح لیگ را افزایش بدهد. البته سطح کیفی مسابقات خوب است، اما اگر می‌خواهیم در آسیا حرفی برای گفتن داشته باشیم  باید مسابقات را در حد استاندارد برگزار کنیم و دستگاه‌های الکترونیکی برای بازدید خطاها، ویدیو چک، سیستم‌های هوایی تصویر برداری و تجهیزات پرتاب و داوری خریداری کنیم. اعتبار لیگ دو و میدانی به تیم‌های شرکت کننده  در این مسابقات، داوران و  عوامل اجرایی  بستگی دارد.  

امسال سپاهان خون تازه‌ای به لیگ دو و میدانی جاری کرده است 

مصطفوی گفت: اگر همه عوامل اجرایی برگزاری مسابقات  و باشگاه‌ها کار خود را به درستی  انجام بدهند در آن صورت ورزشکاران دچار سرخوردگی نمی‌شوند و پرانرژی‌تر از قبل در رقابت‌ها حضور پیدا می‌کنند. امسال با حضور سپاهان در لیگ دو و میدانی خون تازه‌ای در  این رشته ورزشی جاری شده است.  ورزشکاران باید با تیم‌های بزرگ در مسابقات شرکت کنند تا مسابقات لیگ جذاب‌تر  می‌شود و قرارداد‌ها افزایش پیدا کند.   امیدوارم باشگاه‌ها رقم‌های بیشتری به دو و میدانی کاران پیشنهاد  و شرایط مطلوب‌تر فراهم کنند تا ورزشکاران بتوانند در تیم های خود خود بدرخشند. باشگاه سپاهان به تعهدات مالی خود عمل کرده است و ورزشکاران با رضایت کامل پیراهن این تیم اصفهانی را پوشیده اند.  


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
پوریا زنگنه
۰۲:۲۳ ۱۶ شهريور ۱۳۹۹
درود فراوان ،به امید تندرستی و فرجامی نیک نیکی پناهتان باد
آخرین اخبار