رکورددار پرتاب چکش بانوان: رقیب خاصی در ایران ندارم/ قصد دارم بالاترین رکورد را ثبت کنم

رکورددار پرتاب چکش بانوان گفت: من به علت نداشتن رقیب در ایران انگیزه خود را از دست داده ام.

زهرا عرب رستمی ملی پوش دو و میدانی بانوان و رکورددار پرتاب چکش در گفت و گو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره رکورد شکنی اش در مسابقات جایزه بزرگ دو و میدانی اظهار کرد: من در این مسابقات توانستم رکورد ملی پرتاب چکش که در اختیار ریحانه آرانی بود را بشکنم. با وجود اینکه تا پایان امسال در رده نوجوانان هستم توانستم رکورد دار ۳ رده سنی شوم.  

او درباره رکوردش در مسابقات جایزه بزرگ دو و میدانی گفت: من در مسابقات آسیایی هنگ کنگ در رده نوجوانان مقام چهارم را با ثبت رکورد ۵۸.۷۸ کسب کردم  و در رده جوانان و بزرگسالان با چکش ۴ کیلویی در مسابقات قهرمانی کشوری با رکورد ۵۲.۷ مقام اولی را به دست آوردم. در حال حاضر با نتیجه  ۵۵.۶۹ رکوردار پرتاب چکش ایران هستم.

عرب رستمی درباره سطح کیفی مسابقات جایزه بزرگ دو و میدانی اظهار کرد: من به کسی جسارت نمی‌کنم، اما رقیب خاصی در ایران ندارم و همین موضوع باعث شده انگیزه ام کمتر شود. البته با وجود اینکه حریف سرسختی در ایران ندارم، اما تمام تلاش خود را می‌کنم، تا پایان امسال که در رده نوجوانان هستم بالاترین رکورد را به ثبت برسانم.  

رکوردار پرتاب چکش گفت: مبینی  به دوو میدانی کاران رسیدگی می‌کند و یک بار هم به  ورزشکاران کمک مالی کرد. به هر حال وضعیت فدراسیون دو و میدانی از سال‌های قبل بهتر شده است.  


بیشتر بخوانید

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار