فصیحی: عملکرد خوبی در مسابقات جایزه بزرگ دو و میدانی داشتم/ مربی خارجی ام پیگیر تمریناتم است

بانوی دونده کشورمان گفت: من با وجود وزیدن باد در ورزشگاه آفتاب انقلاب رکورد خوبی را در رقابت‌های جایزه بزرگ دو و میدانی به ثبت رسانده ام.

فرزانه فصیحی رکورد دار دوی ۶۰ متر بانوان در گفت‌وگو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره عملکردش در مسابقات جایزه بزرگ دو و میدانی اظهار کرد: من در ماده ۱۰۰ متر در این رقابت‌ها شرکت کردم و با وجود  وزیدن باد در ورزشگاه آفتاب انقلاب،  توانستم رکورد ۱۱.۸۷ را به ثبت برسانم و مدال طلا را به دست آورم. متاسفانه باد شدیدی در ورزشگاه می‌وزید و همین موضوع باعث می شود که رکورد خوبی ثبت نشود. 

او ادامه داد: به هر حال ثبت این رکورد در  اولین مسابقه ام خوب بود. خودم و مربی ام از نتیجه به دست آمده راضی هستیم. با وجود اینکه مربی ام از من دور است و در شرایط سختی تمرین می‌کنم، اما خدا را شکر که مسابقات دو و میدانی بعد از مدتی  شروع شد و توانستم در این رقابت‌ها شرکت کنم. امیدوارم  ویروس کرونا ریشه کن شود و مسابقات دو و میدانی از سر گرفته شود.  

فصیحی درباره فاصله زیاد خود با رقبایش در دو و میدانی گفت: همه دختران ورزشکار خوب هستند و با انگیزه بالایی تمرین می‌کنند و آن‌ها رقیب من محسوب می‌شوند و زحمت زیادی می‌کشند. امیدوارم بانوان دو و میدانی کار پیشرفت کنند و بتوانند نتایج خوبی در مسابقات به دست آورند.  

او بیان کرد: مربی ام خارجی است و در خارج از کشور حضور دارد، اما با مربی ام در تماس هستم و پیگیر تمرینات و رکوردهایم است.  


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار