نشست هماهنگی لیگ دو و میدانی با حضور نماینده باشگاه‌ها

جلسه هماهنگی برگزاری رقابت‌های قهرمانی باشگاه‌های کشور صبح امروز (چهارشنبه) با حضور نمایندگان باشگاه‌ها برگزار شد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از فدراسیون دو و میدانی، نشست هماهنگی برگزاری لیگ دو و میدانی با حضور مهدی مبینی سرپرست فدراسیون، سید عسگر میرطالبی مشاور، قاسمعلی فیروزی مسئول کمیته مسابقات، جعفر محمدپور سرپرست دبیری، طاهر کاظمی مسئول روابط عمومی، پریسا بهزادی نایب رئیس بانوان و نمایندگان۱۳باشگاه امروز برگزار شد.

در این جلسه درباره آیین نامه مسابقات قهرمانی باشگاه‌های کشور، زمان برگزاری این رویداد، نحوه برگزاری و باید‌ها و نباید‌های رعایت قوانین مربوط به شیوع ویروس کرونا بحث و تبادل نظر شد.

علاوه بر این، در جلسه امروز مهدی مبینی درباره حضور باشگاه‌ها در جریان رقابت‌ها گفت: باشگاه‌ها سنگ بنا و پایه و اساس تمامی رشته‌های ورزشی هستند و بدون حمایت آن‌ها پیشرفت در یک رشته برای ورزشکاران دشوار خواهد بود. به طور حتم در یک روند درست و اصولی، باید ورزشکاران زیر چتر حمایت باشگاه‌های کشور پرورش یافته و از باشگاه روانه تیم‌های ملی شوند.

در ادامه قاسمعلی فیروزی مسئول کمیته مسابقات، اظهار کرد: برای برقراری نظم در روند برگزاری مسابقات باید قرارداد میان باشگاه‌ها و ورزشکاران منعقد و یک نسخه از آن به فدراسیون دو و میدانی تسلیم شود.

او با تاکید بر اینکه انجام تست PCR الزامی است، گفت: در هر مرحله از مسابقات و در هر ۲ رده سنی (بزرگسالان و جوانان)، بانوان و آقایان موظف هستند با در دست داشتن تست PCR برای رقابت حاضر شوند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار