رکورد دار پرش طول بانوان:

من توانستم طولانی‌ترین رکورد دو و میدانی را بزنم/ بخشی از مشکلات مالی دوندگان حل شد

رکورد دار پرش طول بانوان گفت: من توانستم رکورد مرحوم شادپور را در پرش طول بعد از ۴۵ سال ارتقا بدهم.

ریحانه مبینی رکورد دار پرش طول بانوان در گفت‌وگو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره مسابقات جایزه بزرگ دو و میدانی اظهار کرد: من در این مسابقات توانستم رکورد پرش طول بانوان را بعد از ۴۵ سال با رکورد ۶.۱۷ بزنم.  

مبینی بیان کرد: من حدود ۸ سال است که دو و میدانی را شروع کردم و تقریبا  ۷ سال به صورت حرفه‌ای این ورزش را پیگیری می‌کنم. از رکورد پایین در پرش با طول شروع کردم و آن قدر تمرین کردم که به رکورد ۶.۱۷ رسیدم. به هر حال رکورد پرش با طول در اختیار  مرحوم پوران شادپور بوده است که من توانستم طولانی‌ترین رکورد را بشکنم.   

او درباره جایزه رکورد شکنی اش در مسابقات جایزه بزرگ دو و میدانی گفت: به هر حال بالای ۶ متر از حد نصاب فدراسیون رکورد زنم که ۲ میلیون تومان به من تعلق گرفت و علاوه بر این برای کسب مقام اول هم یک میلیون و ۴۰۰ هزار تومان می گیرم و با  رکورد شکنی۶ میلیون تومان دیگر گرفتم که در مجموع  مبلغ جایزه ام ۹ میلیون تومان شد. 

مبینی  گفت: حمایت فدراسیون دو و میدانی خوب بوده است و مبینی سرپرست فدراسیون وضعیت ما ورزشکاران را پیگیری می کند و روحیه به ما می دهد. علاوه بر این مبینی کمک هزینه‌ای به ما داد که با این پول توانستیم بخشی از مشکلات مالی  را حل کنیم.  


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار