کشف جسد جوان ناکام در عمق آب

رئیس آتش نشانی و خدمات ایمنی تایباد گفت: امروز جسد جوان ۲۲ ساله‌ای در بند استای تایباد در بخش میان ولایت غرق شده بود را توانستیم از عمق آب بیرون بیاوریم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سید علی حسینی فرمانده آتش نشانی تایباد گفت: جسد کشف شده مربوط به جوانی است که ۳ روز قبل جهت آب تنی و بدون داشتن وسایل شنا وارد بند شده که متاسفانه در آب غرق می‌شود.

او افزود: نیرو‌های امدادی و غواصان آتش نشانی بلافاصله در محل حاضر شدند و پس از ۴۸ ساعت جستجو با کمک همکاران آتش نشانی مشهد موفق شدند جسد وی را از عمق آب پیدا کنند.

فرمانده آتش نشانی تایباد ادامه داد: به محض مطلع شدن از جریان به منطقه اعزام شدیم و نیرو‌های غواص شروع به گشت زنی در آب‌های بند شدند که پس از تلاش و جستجو توانستیم ظهر امروز جسد را که در عمق بند میان گل و لای گیر کرده بود، خارج کنیم.

حسینی با توجه اینکه شنا در سد‌های خاکی ممنوع می‌باشد، بیان کرد: جریان‌های آب زیرین و سردی آب بسیار خطرناک است و حتی شناگران ماهر را نیز باخطر جدی روبرو می‌سازد.

او تصریح کرد: توصیه میشود علاوه بر تلاش مسئولان جهت حصاربندی دور سدها، شهروندان عزیز هم از شنا در این محیط‌ها خودداری نمایند.

انتهای پیام//ا.د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار