آب با کیفیت تا دو هفته آینده به غیزانیه می رسد

مدیرعامل هلدینگ نیروی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء سپاه گفت:آب آشامیدنی با کیفیت و پایدار تا دو هفته آینده به روستاهای بخش غیزانیه می رسد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، محمد رستمی مدیرعامل هلدینگ نیروی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء سپاه گفت: با توجه به مشکلاتی که مردم در بخش غیزانیه و روستا‌های اطراف داشتند قرارگاه خاتم از ۵ مرداد شروع بکار کرد که در یک ماه، ۳۰ کیلومتر را در فاز سوم به اتمام رسانده است.

محمد رستمی افزود: طرح آبرسانی به غیزانیه دارای سه مرحله بوده که هر سه مرحله به اتمام رسیده است و با تامین آب، مشکل رفع خواهد شد.

او درباره طرح‌های آبرسانی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء در دیگر مناطق کشور هم گفت: این قرارگاه نقش بزرگی در تامین آب تمام استان‌های کشور بخصوص استان خوزستان داشته و در طرح بزرگ غدیر در این استان تاکنون حدود ۵۰ درصد را به اتمام رسانده است.

رستمی ادامه داد: همچنین آب مورد نیاز شهر‌های آبادان، خرمشهر، سوسنگر، دشت آزادگان، حمیدیه و شادگان را تامین کرده است و امروز ادامه مسیر طرح غدیر را کلنگ زنی خواهیم کرد.

مدیرعامل هلدینگ نیروی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء سپاه افزود: این قرارگاه در استان‌های سیستان و بلوچستان، یزد، کرمان، فارس، همدان، کرمانشاه، تبریز و تهران طرح‌های آبرسانی در دست اجرا دارد که برخی از این طرح‌ها را به اتمام رسانده است.

او ادامه داد: برخی بخش‌های دیگر طرح که نیاز به تکمیل شدن دارد، به قرارگاه واگذار نشده است، اما در صورت واگذاری، به سرعت و همچون سایر فاز‌ها تکمیل می‌شود که از جمله آن پروژه ۸ کیلومتری انتقال آب از منطقه دهلائیه تا عین الزمان است.

مدیرعامل هلدینگ نیروی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء گفت: همزمان با افتتاح فاز سوم آبرسانی به غیزانیه قرار است کانال آب چمران و همچنین ایستگاه تقویت فشار پمپاژ ام الدبس شهرستان شوش نیز بهره برداری شود.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۰
در انتظار بررسی: ۰
Canada
ناشناس
۲۳:۳۹ ۱۶ شهريور ۱۳۹۹
اینشالله به تمام نقاط
ایران زمین اب لوله کشی داده شود
تا همه در رفاه ی جزیی باشند
مخصوصا مناطق محروم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۴ ۱۶ شهريور ۱۳۹۹
شاید شاید تا رییس مجلس نیومد شریعتی ک هیچکاری نکرد مسوولین خوزستان اصلا بفکر هیچی نیستن مث ضعف مدیریت کرونا ک تو کشور از لحاط قرمز طولانی ترین استان بودیم بدبختا مردم غیزانیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۷ ۱۶ شهريور ۱۳۹۹
نفت رو از زیر پای اینا میکشن میبرن ولی آب خوردن نداشتن تاحالا!
ننگ بر مسئول نامرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۵ ۱۶ شهريور ۱۳۹۹
یه ساله دو هفته دو هفته میکنید
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۲۰:۴۴ ۱۶ شهريور ۱۳۹۹
خوب چرا این کار را از اول نمیکردید؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۲ ۱۶ شهريور ۱۳۹۹
انشالله
Iran (Islamic Republic of)
نرگس
۱۷:۲۶ ۱۶ شهريور ۱۳۹۹
ان شاءالله.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۵ ۱۶ شهريور ۱۳۹۹
چطور آب خوزستان به اصفهان و قم پنهانی و زود رسید ولی برا غیزانیه که تو خوزستان هست هنوز نرسیده،
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۴ ۱۶ شهريور ۱۳۹۹
هر چی میاد چرا نمی رسه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۰ ۱۶ شهريور ۱۳۹۹
همش وعده
آخرین اخبار